Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

Náborová videa pro ECCO

Pročíst si jednoduché zadání, popřemýšlet, jak to celé postavit, otočit se vlakem do Bratislavy,…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

3 způsoby, jak použít video v náboru

Každý den stráví lidé přes 100 miliónů hodin na Facebooku sledováním videa. Když si k tomu…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

TED talk #13 – Karl Marx měl recht

Co nás motivuje k práci? Navzdory všeobecnému přesvědčení to nejsou jen peníze.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Technologie v Employer Brandingu – s čím začít?

Pokud jde o technologie, které se nám dnes v Employer Brandingu nabízejí, jsme tak trochu jako dítě…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Dejte lidem smysl, možnost být součástí něčeho většího. A budou vás následovat

V tom tak zvaném Employer Brandingu se firmy předhánějí, kdo má hezčí kanceláře, zábavnější firemní…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Jak se dělá Employer Branding v Deutsche Bahn?

A také jak se dělá nábor ve firmě, která zaměstnává stovky tisíc zaměstnanců.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Značka zaměstnavatele – Souznění se značkou uvnitř

Chcete-li budovat značku zaměstnavatele, musíte začít uvnitř.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Trendy v Employer Brandingu v roce 2018 v ČR

S čím si firmy vystačily v roce 2017, už letos stačit nemusí.

Číst více
 
Petr Hovorka / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Workshop: Employer Branding Essentials & Best Practice

Chcete se v jednom dni prakticky naučit, jak budovat značku zaměstnavatele?

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Jak se dělá nábor ajťáků ve velkém?

Povídal jsem si s Kristýnou Wasylkiwovou ze společnosti Tieto o značce zaměstnavatele a náboru…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Atraktivní nabídka zaměstnavatele za dva týdny – případovka ECCO

Vybudovat silnou značku zaměstnavatele trvá léta. Jen vytvoření té správné nabídky pro kandidáty je…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

TED talk #13 - Mínus osm

8 miliónů zaměstnanců bude chybět Německu do roku 2030

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

Chci v Tchibu spokojené lidi, kteří přeberou zodpovědnost za fungování firmy

Dobré příklady se mají šířit jako laryngitida. Proto jsem pro vás připravil seriál článků o firmách…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Inspirativní počiny – vol. 6

Pár skvělých po-činů z oblasti firemních kultur a značek zaměstnavatelů, na jednom místě.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Konference World Employer Branding Day 2018

To nejlepší ze světa employer brandingu ve dvou dnech v Praze

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

S mikrofonem za inspirací, díl druhý

Dalšími řečníky, kteří nás při nedávné konferenci Employer Branding Experience 2017 inspirovali,…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Co to vlastně znamená: HR Marketing x Employer Branding x Advertising

Ptáte se, jaké rozdíly jsou mezi těmito nástroji?

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

S mikrofonem za inspirací, díl první

Popeláři už odvezli poslední konfety po konferenci Employer Branding Experience 2017 a divadlo…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Formální moc versus neformální vliv

Proč je důležité sladit formální a neformální lídry firmy.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Workshop — Atraktivní pracovní inzerát

Za jeden den vás naučíme, jak napsat atraktivní pracovní inzerát.

Číst více

Předchozí 1 7 8 9 10 11 12 13 19 25 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.