Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Petr Hovorka / Myšlenky / 15. 6. 2021

Realizační plánování a kultura zodpovědnosti – od vize po kvartální cíle

Když nemá firma společný cíl a jasný směr, může být jakkoli příznivá doba pouhým točením se v kruhu.

Číst více
 
Petr Hovorka / Myšlenky / 26. 5. 2021

Firemní DNA – celostní firemní strategie

Je mnoho cest, jak udělat firmu ještě úspěšnější. Jedna však zafunguje téměř vždy.

Číst více
 
Petr Hovorka / Vzdělávání / 17. 5. 2021

WEBINÁŘE – ZÁZNAMY I NOVÉ TERMÍNY

Načerpejte inspiraci ze záznamů našich diskusních webinářů nebo se přihlaste na ty připravované.

Číst více
 
Petr Hovorka / Případovky / 17. 5. 2021

Jak vtáhnout lidi do firemní strategie?

Odpověď zní: spolu-tvorbou. Pomoci vám přitom může kreslená vizualizace a animované video.

Číst více
 
Petr Hovorka / Vzdělávání / 15. 5. 2021

RESTART FIREMNÍ KULTURY – OFFLINE!!! WORKSHOP

Přijďte si na workshop pro recept, jak restartovat firemní kulturu a posílit vztahy uvnitř firmy.

Číst více
 
Petr Hovorka / Tipy / 12. 5. 2021

Inspirativní počiny – vol. 26

Skvělé po-činy v oblasti leadershipu a firemních kultur, na jednom místě.

Číst více
 
Lenka Čápová / Myšlenky / 27. 4. 2021

Týmový positioning

Znáte své místo na slunci v rámci organizace? Jaká je role našeho týmu v kontextu firmy?

Číst více
 
Petr Hovorka / Vzdělávání / 18. 4. 2021

Webinář: Ladění týmové výkonnosti

Přijďte s námi diskutovat na téma, jak sladit tým. Odnesete si praktické tipy, jak posílit…

Číst více
 
Petr Hovorka / Tipy / 13. 4. 2021

Inspirativní počiny – vol. 25

Skvělé po-činy v oblasti leadershipu a firemních kultur, na jednom místě.

Číst více
 
Petr Hovorka / Rozhovory / 13. 4. 2021

Ladění řídícího týmu – rozhovor s CEO

Když jsme se s Jirkou Vystrčilem, šéfem THK Dačice, potkali poprvé, měly být tématem schůzky…

Číst více
 
Petr Hovorka / Myšlenky / 13. 4. 2021

Sladěný řídící tým – základní předpoklad

Základním stavebním kamenem firmy úspěšnější díky lidem je nejen odvážný ředitel, ale také sladěný…

Číst více
 
Jiří Landa / Tipy / 4. 4. 2021

Employer Value Proposition. Taková, jakou ji potřebujete.

Posviťme si na tento fenomén Emloyer Brandingu, na různé přístupy k jeho tvorbě a využití, na…

Číst více
 
Petr Hovorka / Rozhovory / 26. 3. 2021

Příběh firmy, která strhla lidi jedním směrem – rozhovor s CEO

Nasdílíme vám pohled klienta, se kterým jsme se vydali na cestu firmy úspěšnější díky lidem.

Číst více
 
Petr Hovorka / Myšlenky / 23. 3. 2021

Axians: příběh firmy, která strhla lidi jedním směrem

Jak vznikla jedna celostní firemní strategie, která neskončila stostránkovou prezentací v šuplíku?

Číst více
 
Petr Hovorka / Myšlenky / 3. 3. 2021

Úspěšnější díky lidem – úvod

Vždycky máte na výběr. Utápět se, nebo společně s vašimi lidmi udělat firmu ještě úspěšnější.

Číst více
 
Jiří Landa / Tipy / 17. 2. 2021

Obsah komunikace jako cesta ke správným kandidátům

Jakým tématům v komunikaci se věnovat, pokud chceme přitahovat ty správné lidi pro náš business?

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 17. 2. 2021

Interní komunikace a angažovanost zaměstnanců

Jaký je vztah mezi srozumitelností organizace a mírou angažovanosti jejích zaměstnanců? Jakou roli…

Číst více
 
Petr Hovorka / Tipy / 9. 2. 2021

Inspirativní počiny – vol. 24

Skvělé po-činy srozumitelných firem, jejich kultur a značkové komunikace, na jednom místě.

Číst více
 
Petr Hovorka / Myšlenky / 4. 2. 2021

DEJTE ZNAČCE PEVNÉ ZÁKLADY

Na co si při budování značky zaměstnavatele vsadit – na intuici nebo na data?

Číst více
 
Petr Hovorka / Tipy / 4. 2. 2021

3 tipy, jak připravit firmu na krizi

Pro někoho krize, pro někoho příležitost. Pro firmy, které chtějí toto období uchopit jako…

Číst více

Předchozí 1 2 3 4 6 12 17 22 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.