Nábor se mění v přitahování / EMPLOYER BRANDING WORKSHOP
Pekaři a Petr vás zvou na celodenní workshop o budování přitažlivé značky zaměstnavatele.
Číst víceKomunikace s kandidáty je poslední dobou velmi žhavé téma. Zaujal nás článek firmy LMC, která provedla v květnu a červnu průzkum mezi uživateli portálů Jobs.cz a Prace.cz, ze kterého vyplynulo, že 90 % kandidátů očekává, že jim firma pošle svou reakci "už" do dvou týdnů od zaslání odpovědi na inzerát. A nemusí to hned být pozvánka na pohovor nebo odmítnutí, stačí jen informace, že životopis v pořádku dorazil.
To "už" máme v uvozovkách záměrně. Doba se změnila. Žijeme ve světě okamžité interakce, každý očekáváme, že bude komunikace probíhat bez jakékoli prodlevy, ať už jsme v roli zákazníka nebo kandidáta. O to je to horší, že ve většině případů nedorazí odpověď na zaslané CV žádná. A přitom je informovanost o průběhu výběrového řízení nadmíru důležitá - TO přece vypovídá o zaměstnavateli, který výběrové řízení koná. V době, kdy nabídka práce výrazně převyšuje poptávku a lidé si pečlivě vybírají svého budoucího zaměstnavatele, je velmi důležité si z kandidáta udělat sympatizanta firmy, ať už ho přijmete nebo ne.
To by se mohlo zaměstnavateli stát, že "už" zítra o něj nebude zájem.
Co myslíte?
Celý článek o provedeném průzkumu firmy LMC si přečtěte ZDE.
Dále si přečtěte:
1. Nejdřív vztah, potom cívíčka
2. Jak napsat pracovní inzerát
3. Mnoho povolaných, málo vyvolených?
Pekaři a Petr vás zvou na celodenní workshop o budování přitažlivé značky zaměstnavatele.
Číst víceO tom, že první dojem vyvolaný spotřebitelskou značkou nemusí odpovídat tomu, jaká je firma coby…
Číst víceCesta k osvědčenému receptu na angažovanost.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.