Autor: Akce 28. 4. 2020

Komunikace i s "nechtěnými"

Komunikace s kandidáty je poslední dobou velmi žhavé téma. Zaujal nás článek firmy LMC, která provedla v květnu a červnu průzkum mezi uživateli portálů Jobs.cz a Prace.cz, ze kterého vyplynulo, že 90 % kandidátů očekává, že jim firma pošle svou reakci "už" do dvou týdnů od zaslání odpovědi na inzerát. A nemusí to hned být pozvánka na pohovor nebo odmítnutí, stačí jen informace, že životopis v pořádku dorazil. 

To "už" máme v uvozovkách záměrně. Doba se změnila. Žijeme ve světě okamžité interakce, každý očekáváme, že bude komunikace probíhat bez jakékoli prodlevy, ať už jsme v roli zákazníka nebo kandidáta. O to je to horší, že ve většině případů nedorazí odpověď na zaslané CV žádná. A přitom je informovanost o průběhu výběrového řízení nadmíru důležitá - TO přece vypovídá o zaměstnavateli, který výběrové řízení koná. V době, kdy nabídka práce výrazně převyšuje poptávku a lidé si pečlivě vybírají svého budoucího zaměstnavatele, je velmi důležité si z kandidáta udělat sympatizanta firmy, ať už ho přijmete nebo ne. 

To by se mohlo zaměstnavateli stát, že "už" zítra o něj nebude zájem. 

Co myslíte?

 

Celý článek o provedeném průzkumu firmy LMC si přečtěte ZDE

 

Dále si přečtěte: 

1. Nejdřív vztah, potom cívíčka

2. Jak napsat pracovní inzerát

3. Mnoho povolaných, málo vyvolených?

4. Kariérní stránky — výkladní skříň vaší značky

5. Co vás pekaři naučí v roce 2017?

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.