Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

Workshop — Atraktivní pracovní inzerát

Na celodenním klientském workshopu na míru vás naučíme, jak sestavit náborový inzerát, který přitáhne oči více správných kandidátů. A mluvíme o inzerátu bez éček. Tedy bez toho, abychom do něj přidávali něco, co ve vaši firmě nenajdou, nějakou re-klamní růžovou barvu.

 

Hned zkraje vás varuji — bude to dřina, začneme v 9h, po krátké teorii se rovnou vrhneme do práce a budeme pracovat až do 17h. Ukážeme vám, jak upéct poctivý atraktivní inzerát podle našeho osvědčeného receptu (prohlédněte si postup a ingredience níže) — nebo se s ním dopodrobna seznamte v článku Jak napsat pracovní inzerát.

A pozor — potřebujeme, abyste na půlku dne přivedli 2-3 kolegy, zástupce vybrané pracovní role (ideálně také šéfa tohoto týmu), pro kterou budeme pracovní inzerát sestavovat. Kolegové nám pomůžou s obsahem a formou těchto ingrediencí: jaký bys měl být, proč se k nám přidat, co budeš dělat a co budeš potřebovat. Kdo jiný totiž ví lépe, co daná role obnáší… Kdo jiný nám řekne, jaká slova použít… Kdo jiný než šéf, ví, jakého člověka do týmu chce… Kdo jiný by měl na tento inzerát reagovat…

Z workshopu budete odcházet s kostrou nového pracovního inzerátu na jednu vybranou pozici a tím, že budete umět sestavit atraktivní inzerát na jakoukoli pozici. Proč říkám „umět sestavit“? Protože vás nebudeme učit hezky psát — řemeslo copywriterů. Postačí, když do něj dáte správné ingredience, nebudete všechno psát v odrážkách a dodržíte stanovený postup — a to si na workshopu sami vyzkoušíte — nový pracovní inzerát napíšete.

Kdy, kde a za kolik?

 

Kdo vás workshopem provede?

Petr Hovorka

cz.linkedin.com/in/petrhovorka1

 

Petr od dětství miluje sport a obchod. Osm let dělal vrcholovou atletiku, prodávat „cokoli“ začal na základní škole. V podnikání se Petrovi oba světy — s kořením vytrvalosti, disciplíny, promyšlenosti a snů — spojují. A když Petr k těmto principům přidal ještě neporazitelnost týmů, zažehla se u něj láska k brandingu jako nástroje, který lidem a firmám pomáhá žít a podnikat vědoměji a být úspěšnější. V pekárně se věnuje tvorbě strategií a byznysu. Pracovní aktivity prokládá rodinou a vychutnáváním života. Někteří o něm říkají, že je nenapravitelný gurmán.

 

Titulni obrazek: cattu / pixabay.com

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.