Představte vaše zaměstnance a nechte je říci proč ve vaší firmě pracují
Jsou to právě vaši zaměstnanci, kteří opravdově řeknou, proč u vás pracovat.
Číst víceNa celodenním klientském workshopu na míru vás naučíme, jak sestavit náborový inzerát, který přitáhne oči více správných kandidátů. A mluvíme o inzerátu bez éček. Tedy bez toho, abychom do něj přidávali něco, co ve vaši firmě nenajdou, nějakou re-klamní růžovou barvu.
Hned zkraje vás varuji — bude to dřina, začneme v 9h, po krátké teorii se rovnou vrhneme do práce a budeme pracovat až do 17h. Ukážeme vám, jak upéct poctivý atraktivní inzerát podle našeho osvědčeného receptu (prohlédněte si postup a ingredience níže) — nebo se s ním dopodrobna seznamte v článku Jak napsat pracovní inzerát.
A pozor — potřebujeme, abyste na půlku dne přivedli 2-3 kolegy, zástupce vybrané pracovní role (ideálně také šéfa tohoto týmu), pro kterou budeme pracovní inzerát sestavovat. Kolegové nám pomůžou s obsahem a formou těchto ingrediencí: jaký bys měl být, proč se k nám přidat, co budeš dělat a co budeš potřebovat. Kdo jiný totiž ví lépe, co daná role obnáší… Kdo jiný nám řekne, jaká slova použít… Kdo jiný než šéf, ví, jakého člověka do týmu chce… Kdo jiný by měl na tento inzerát reagovat…
Z workshopu budete odcházet s kostrou nového pracovního inzerátu na jednu vybranou pozici a tím, že budete umět sestavit atraktivní inzerát na jakoukoli pozici. Proč říkám „umět sestavit“? Protože vás nebudeme učit hezky psát — řemeslo copywriterů. Postačí, když do něj dáte správné ingredience, nebudete všechno psát v odrážkách a dodržíte stanovený postup — a to si na workshopu sami vyzkoušíte — nový pracovní inzerát napíšete.
cz.linkedin.com/in/petrhovorka1
Petr od dětství miluje sport a obchod. Osm let dělal vrcholovou atletiku, prodávat „cokoli“ začal na základní škole. V podnikání se Petrovi oba světy — s kořením vytrvalosti, disciplíny, promyšlenosti a snů — spojují. A když Petr k těmto principům přidal ještě neporazitelnost týmů, zažehla se u něj láska k brandingu jako nástroje, který lidem a firmám pomáhá žít a podnikat vědoměji a být úspěšnější. V pekárně se věnuje tvorbě strategií a byznysu. Pracovní aktivity prokládá rodinou a vychutnáváním života. Někteří o něm říkají, že je nenapravitelný gurmán.
Titulni obrazek: cattu / pixabay.com
Jsou to právě vaši zaměstnanci, kteří opravdově řeknou, proč u vás pracovat.
Číst vícePár skvělých počinů z oblasti firemních kultur a značek zaměstnavatelů na jednom místě.
Číst víceHledáme nového grafika. Pokud s námi chcete pomáhat firmám tvořit a péct značky, podívejte se, o…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.