Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

BrandBook - základ každého businessu

A co to vlastně ten BrandBook je, že by ho každý business měl mít...

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

TED.com #4: Co víte o uspokojení lidí z práce?

Pořád slyšíme, jak je těžké motivovat zaměstnance, když máme poškrtané budgety.

Číst více
 
Petr Hovorka / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Jak ulovit nejlepší lidi do svého týmu?

Víme, jak získat rychleji více správných uchazečů na pracovním trhu.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Branding Workshop pro marketéry

4. 12. u nás získáte řadu tipů, rad a praktických příkladů jak budovat charismatickou značku.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Konference Brand Mixer • One Brand / One Nation

"Konference Brand Mixer • One Brand / One Nation vznikla z nadšení pro značky. V případě Petra…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Employer Value proposition - inspirace od L‘Oréal

L’Oréal patří v Evropě i USA dlouhodobě mezi nejatraktivnější zaměstnavatele. Přesto na své značce…

Číst více
 
Hana Smítalová / Akce / 28. 4. 2020

Firemní hodnoty vytesané do kamene

Tato případová studie je o práci s hodnotami a řeší typický problém, se kterým se u firem často…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Lesk a bída náborové inzerce

K oslovení talentovaných a motivovaných lidí uveřejňují firmy své náborové inzeráty. Jenže ouha.…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

TED.com #3: Jak ztratit kontrolu nad svou značkou?

Ty dny, kdy mohl mít člověk, firma nebo značka pevnou kontrolu nad svou reputací, jsou pryč.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Když jednoho dne nepřijde nikdo do práce

Nejdřív jsem se hrozně smál, pak mi ale spadla čelist. Pozor, nemůže se totéž náhodou stát i v naší…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Interní branding namísto cukru a biče - celodenní Workshop

7. 11. se u nás dozvíte jak získávat pozornost a loajalitu lidí prostřednictvím atraktivní značky…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Mít neznamená žít. Jak na firemní hodnoty?

Jsou společným dílem vytvořeným uvnitř firmy a čas je vybrousil tak, že jsou dnes jasnější než…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

TED.com #2: Co je to design?

Jsou to pěkné tvary, hezké barvy, obrázky, infografika? Je to prostředek nebo nástroj?

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Tvorba a inovování business modelů

Prostřednictvím metodiky Business Model Canvas, nástroje pro strategické řízení firmy.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

TED.com #1: Co víte o úspěchu?

Jak se k němu "dostat", kde jej najít a jak jej udržet, když už ho dosáhnete?

Číst více
 
Petr Hovorka / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Jak dostat video k divákům?

Natočili jste sexy video a nikdo na něj nenarazí? A nebo by jste rádi více shlédnutí?

Číst více
 
Petr Hovorka / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Chcete být vidět na internetu a nevíte, jak na to?

Pak pro vás máme desatero rad jak se dobrat SEO úspěchů.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Věříte v něco? Tak hop s tím na zeď!

Jestli v něco věříte a chcete to šířit, obraťte se na přítele - bílou zeď. Určitě na ně koukáte v…

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

VŠO – veletrhy vzdělávání, první rande mezi studenty a školou.

Veletrhy? Ale ano, to je přeci úžasná příležitost přinést zákazníkům kus firmy, její lidi. Kde…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Příběhy – pravdivé, skoro pravdivé, lživé i manipulativní, nicméně zatraceně funkční!

Příběhy jsou pro budování značky mimořádně důležité a je úplně jedno jestli budujete značku svého…

Číst více

Předchozí 1 6 12 17 18 19 20 21 22 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.