Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

9 pravidel inovací v Googlu

Hodnota společnosti Google vzrostla meziročně o 34% a dotkla se hranice 330 mld. USD, přičemž…

Číst více
 
Lucie Stoberová / Akce / 28. 4. 2020

TED.com #8 - Jak velcí vůdci inspirují k akci

Jak vysvětlíte, když ostatní jsou schopni dosáhnout věcí, které se vzpírají veškerým předpokladům?

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

LOGO! Obrázek nebo symbol značky?

Rozhodujete vy – marketéři, majitelé firem. Vy rozdáváte noty, podle kterých pak grafici hrají.…

Číst více
 
Lucie Stoberová / Akce / 28. 4. 2020

TED.com #7: Odměny – motivace nebo problém?

Odměny zužují naši pozornost a soustředí mysl na získání odměny a ne na dobré provedení úkolu.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Trendy v B2B content marketingu pro rok 2014

93% marketérů v USA využívá značkový obsah v B2B komunikaci.

Číst více
 
Lucie Stoberová / Akce / 28. 4. 2020

TED.com #6: Šťastné tajemství pro lepší práci

90% našeho dlouhodobého štěstí není ovlivněno vnějším světem, ale způsobem, jakým náš mozek…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Atraktivní náborová komunikace – celodenní workshop

21. 11. 2013 se u nás dozvíte jak vytvořit atraktivní náborovou komunikaci, která vás odliší od…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Inspirace ze světa náborové komunikace

Společností v ČR, které by si daly na náborové komunikaci opravdu záležet, je jako šafránu.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Neobyčejné lidi nelze hledat obyčejnými způsoby

Přinášíme vám rozhovor s Jiřím Papánkem, CEO MegaJob.cz

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

BrandBook - mapa pro mořeplavce

Budování značky je plavbou na rozbouřeném moři. Chce to mít plán a jasný cíl. Chce to mít BrandBook.

Číst více
 
Petr Hovorka / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Jak používáme LinkedIn při hledání práce?

Jak najdou lidé práci na LinkedInu? A co se jim na tom líbí? Jak z toho můžou společnosti vytěžit…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Jak použít sociální sítě v náboru?

Přinášíme výsledky Social Recruiting Survey, který je nejkomplexnějším výzkumem svého druhu.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

TED.com #5: Jak se stát hrdinou?

Nečekejte až vyděláte první milión, aby jste udělali něco pro druhé. Jestli se můžete o něco…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Osobní značka – reputace, která nás odlišuje a prodává

S tématem osobního brandingu se v poslední době doslova roztrhl pytel. Strávil jsem pár večerů…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

BrandBook - základ každého businessu

A co to vlastně ten BrandBook je, že by ho každý business měl mít...

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

TED.com #4: Co víte o uspokojení lidí z práce?

Pořád slyšíme, jak je těžké motivovat zaměstnance, když máme poškrtané budgety.

Číst více
 
Petr Hovorka / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Jak ulovit nejlepší lidi do svého týmu?

Víme, jak získat rychleji více správných uchazečů na pracovním trhu.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Branding Workshop pro marketéry

4. 12. u nás získáte řadu tipů, rad a praktických příkladů jak budovat charismatickou značku.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Konference Brand Mixer • One Brand / One Nation

"Konference Brand Mixer • One Brand / One Nation vznikla z nadšení pro značky. V případě Petra…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Employer Value proposition - inspirace od L‘Oréal

L’Oréal patří v Evropě i USA dlouhodobě mezi nejatraktivnější zaměstnavatele. Přesto na své značce…

Číst více

Předchozí 1 6 12 17 18 19 20 21 22 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.