Autor: Jiří Landa Akce 28. 4. 2020

Jak budovat firemní kulturu prostřednictvím značky?

Isifa je největší foto & video bankou v České republice. Pro nás je ale také zářným příkladem firmy, která buduje svou značku systémem zevnitř ven, tedy od svých zaměstnanců směrem k zákazníkům. Značka je pro ni základní filozofií, která oba tyto světy propojuje. Zajímavé je, že hlavním impulsem k nastartování tohoto procesu byla u isify „nemocná“ firemní kultura.

Věříme, že cesta, kterou se isifa vydala, je inspirací pro řadu firem, které dnes a denně čelí problémům spojeným s náborem správných lidí, vedením zaměstnanců způsobem, který z nich dělá zapojené nadšence. A to vše tak, aby na druhé straně zákazník získal službu, pro kterou se bude opakovaně vracet.

Jsme proto rádi, že Georg Hodek, zakladatel a CEO isify přijal naše pozvání a je připraven podělit se s Vámi o své zkušenosti.

Co Vás čeká?

  • Něco o procesu budování značky a jejím zásadním vlivu na firemní kulturu Vám na úvod řeknou pekaři z BrandBakers
  • Georg Hodek představí příběh značky isifa – proč a jak se do toho pustil, jak zmobilizoval své zaměstnance, jaké dnes sklízí ovoce
  • Zodpovíme vaše otázky (nebo se o to minimálně pokusíme)
  • Budete mít možnost vyměnit si zkušenosti s ostatními účastníky
  • Něco sníme, vypijeme a snad společně strávíme příjemný čas

Kdy a kde?

Potvrzení účasti

Svou účast prosím předem potvrďte pekařce Lucii Stoberové

e-mailem na adresu lucie.stoberova@brandbakers.cz

Pokud se chcete na cokoliv zeptat, neváhejte Lucii zavolat na tel.: 734 259 340

Těšíme se na Vás.

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.