Co to vlastně znamená: HR Marketing x Employer Branding x Advertising
Ptáte se, jaké rozdíly jsou mezi těmito nástroji?
Číst víceIsifa je největší foto & video bankou v České republice. Pro nás je ale také zářným příkladem firmy, která buduje svou značku systémem zevnitř ven, tedy od svých zaměstnanců směrem k zákazníkům. Značka je pro ni základní filozofií, která oba tyto světy propojuje. Zajímavé je, že hlavním impulsem k nastartování tohoto procesu byla u isify „nemocná“ firemní kultura.
Věříme, že cesta, kterou se isifa vydala, je inspirací pro řadu firem, které dnes a denně čelí problémům spojeným s náborem správných lidí, vedením zaměstnanců způsobem, který z nich dělá zapojené nadšence. A to vše tak, aby na druhé straně zákazník získal službu, pro kterou se bude opakovaně vracet.
Jsme proto rádi, že Georg Hodek, zakladatel a CEO isify přijal naše pozvání a je připraven podělit se s Vámi o své zkušenosti.
Svou účast prosím předem potvrďte pekařce Lucii Stoberové
e-mailem na adresu lucie.stoberova@brandbakers.cz
Pokud se chcete na cokoliv zeptat, neváhejte Lucii zavolat na tel.: 734 259 340
Těšíme se na Vás.
Ptáte se, jaké rozdíly jsou mezi těmito nástroji?
Číst víceOdměny a tresty = hlavní motivátor ???
Číst víceNa co si při budování značky zaměstnavatele vsadit – na intuici nebo na data?
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.