Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Myslíte, že v B2B není značka důležitá? Vypadá to, že se šeredně pletete.

McKinsey & Company zveřejnili zajímavý článek, který popisuje výsledky výzkumu, uskutečněného v…

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

Absolventi = nedostatkové zboží

Na trhu přituhuje. Momentálně významně ubývá absolventů středních škol. Nebude to dlouho trvat a…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Mission statement. Bla, bla, bla nebo důvod, proč vstát ráno z postele?

Na Mission Statement, tedy vyjádření poslání firmy, někdo nahlíží jako na bezcennou formulaci,…

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

VŠO – jak získávat studenty v době, kdy jich ubývá?

S Vysokou školou obchodní v Praze jsme se začali bavit o možné spolupráci v době, kdy Petr Hovorka…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Brand Jam Session

Radim Koštial je nejen barista, ale také hudebník. Dva dny po konferenci nás svolal do příjemné…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Interní branding namísto cukru a biče - celodenní Workshop

Skutečná značka je jen jedna. Ta, kterou žijí nejen vaši zákazníci, ale i zaměstnanci, zkrátka…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Značka není němá bytost. Jazyk je klíčovým prostředkem její identity.

Právě jsem na trulydeeply.com.au dočetl krátký, ale výstižný, článek pod názvem Lekce z jazyka…

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

Optiscont a jeho život podle BrandBooku

Optiscont nás oslovil v době, kdy byl dobře nastartovanou mladou a nadějně se rozvíjející firmou.

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

Jak jsme pomáhali iCabrio na svět

iCabrio je rodinná půjčovna kabrioletů v pravém slova smyslu. Všechna jejich auta jsou totiž členy…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Reklama vs. Branding. Aneb zůstat při zemi se vyplácí.

Spousta firem má stále zákazníka za blbce. Proč si lámat hlavu s tím, jak má vypadat skutečný…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Konference Brand Mixer - One Brand / One Nation přeložena na 25.6.

Je to zastávka na cestě šíření našeho přesvědčení, že dobrou značku ve firmách budují zaměstnanci…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Makej, ne? ...prémie budou.

Vyberte si. Můžete takto povzbuzovat své lidi, slibovat prémie, větším machrům podíly na zisku nebo…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Dělníci služeb aneb procesní versus lidské služby

Poslední zážitek ze služby mám díky reklamaci svého MP3 přehrávače. Mall.cz mám rád pro jejich…

Číst více
 
Petr Hovorka / Myšlenky / 28. 4. 2020

Trendy Employer Brandingu v roce 2020 v České republice

Čeká nás magický rok 2020. Plný změn, nejen v oblasti employer brandingu.

Číst více
 
Jiří Landa / Tipy / 21. 1. 2020

Kariérní web, nástroj pro úspěšný nábor

Jak udělat kariérní web, který přivádí do firmy ty správné kandidáty? Čemu věnovat pozornost?

Číst více

Předchozí 1 6 12 17 19 20 21 22 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.