Nábor talentovaných lidí na univerzitě v Berkeley
Jak se univerzita v Berkeley vrátila do hry v náboru talentovaných lidí?
Číst vícePřipravili jsme pro Vás celodenní workshop - úvod do tématu budování značky.
Přijďte načerpat kousek teorie, kus praxe a hromadu inspirace k budování vlastní značky. Provedeme Vás základní teorií, ukážeme na příkladech jak to dělají úspěšné firmy v různých oborech a prostřednictvím několika cvičení Vás "navedeme" na začátek cesty budování charismatické značky.
- pro marketéry, ředitele a majitele firem, ale také třeba pro personality, kteří se podílejí na budování a řízení
značky zaměstnavatele
Workshop je úvodem do tématu a není proto určen pro ostřílené brand managery.
Na přestávky, kávu, croissanty a oběd myslíme také :-)
Jiří Landa je společníkem a hlavním evangelistou v BrandBakers. Zároveň působí jako copywriter, komunikační stratég a tvůrce značkového obsahu komunikace. Marketingové komunikaci se věnuje od roku 2005, 7 let řídil reklamní agenturu.
V komunikaci firem přikládá mimořádnou důležitost příběhům, neboť ty mají schopnost vyvolávat emoce, být dále šířeny a burcovat následovníky, formovat komunity a vyvolávat hnutí. Nic nedokáže šířit hodnoty značky lépe než příběh, a to jak směrem ven k zákazníkům, tak směrem dovnitř k zaměstnancům.
David Šimák je spoluzakladatelem poradenské společnosti Idealisti. Jeho doménou je oblast značkové a zákaznické zkušenosti. Přes krátkou praxi v IT se dostal do světa reklamy, kde se postupně vypracoval z pozice copywritera (Men on the Moon, TBWA) do funkce Strategic Plannera (Thamesdown CZ). Působil i jako redaktor týdeníku Marketing & Media. V současnosti se zabývá přenosem značkových hodnot do uživatelské zkušenosti a spotřebitelskými trendy.
Petr Hovorka je společníke a Idea Maker v BrandBakers. Ve své práci se věnuje především chytrým obchodním řešením, vytváření strategií pro budování značek. Dále také pomáhá společnostem komunikovat s uchazeči na trhu práce a vybírat pro jejich týmy správné lidi. Po 13ti leté etapě šéfa a spolumajitele nakladatelství spoluzaložil agenturu specializovanou na interní komunikaci, aby se následně vrátil ke svému po-volání - značkám a businessu.
Termín: 4. 12. 2013, 9:00 - 16:30
Místo: BrandBakers, Nad Rokoskou 2a, 182 00 Praha 8 – Libeň
7.900 Kč bez DPH.
To odpovídá zhruba 5 nádržím benzínu do vašeho auta. S tím, co natankujete u nás, dojedete mnohem dál.
Zaregistrovat se můžete e-mailem na petr.hovorka@brandbakers.cz
Kapacita workshopu je 10 účastníků. Jde nám o to, abyste si skutečně něco odnesli.
Jak se univerzita v Berkeley vrátila do hry v náboru talentovaných lidí?
Číst víceZnačku bez šéfů nepostavíte. Jak je ale získat?
Číst víceChcete úspěšnou značku zaměstnavatele? Začněte od základu.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.