Lapit ptáčka, nebo přitáhnout správný materiál?
Podle náborových inzerátů se zdá, že ve většině velkých firem pracují ptáčci lapení do klecí…
Číst víceZároveň jsem zjistil, že v drtivé většině případů se téma osobní značky vždy zvrtne k tomu, jak je důležité být vidět na sociálních sítích, blogovat, chodit mezi lidi a šířit své názory. Komunikace a sebepropagace, která má za úkol zajistit, aby o nás lidé věděli, je pro naši značku nepochybně důležitá, ale není to zdaleka to jediné a hlavní.
Co je to vůbec značka? Značka, ať již korporátní či osobní, je podle mého to, co si o nás lidé povídají, když zrovna nejsme v místnosti, co ve vztahu k nám cítí. Právě emoce jsou pro značku enormně důležité. Firmy již pochopily, že člověk není bytost racionální, ale zmítaná emocemi, a že k tomu, aby si získaly pozornost a loajalitu zákazníků, potřebují si s nimi vybudovat emocionální pouto.
Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.
Dále si také přečtěte:
BrandBook - základ každého businessu
Dělnící služeb aneb procesní versus lidské služby
Podle náborových inzerátů se zdá, že ve většině velkých firem pracují ptáčci lapení do klecí…
Číst víceJe spoustu firem, u kterých lidé netuší, co vlastně dělají.
Číst víceJak posilovat firemní kulturu a vztahy uvnitř firmy?
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.