Autor: Jiří Landa Akce 28. 4. 2020

Osobní značka – reputace, která nás odlišuje a prodává

Zároveň jsem zjistil, že v drtivé většině případů se téma osobní značky vždy zvrtne k tomu, jak je důležité být vidět na sociálních sítích, blogovat, chodit mezi lidi a šířit své názory. Komunikace a sebepropagace, která má za úkol zajistit, aby o nás lidé věděli, je pro naši značku nepochybně důležitá, ale není to zdaleka to jediné a hlavní.

Co je to vůbec značka? Značka, ať již korporátní či osobní, je podle mého to, co si o nás lidé povídají, když zrovna nejsme v místnosti, co ve vztahu k nám cítí. Právě emoce jsou pro značku enormně důležité. Firmy již pochopily, že člověk není bytost racionální, ale zmítaná emocemi, a že k tomu, aby si získaly pozornost a loajalitu zákazníků, potřebují si s nimi vybudovat emocionální pouto.

Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.

Dále si také přečtěte:

BrandBook - základ každého businessu 

Dělnící služeb aneb procesní versus lidské služby 

Jak dostat video k divákům? 

 

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.