Co ve skutečnosti chtějí Mileniálové v práci?
Miliardový poradenský byznys kolem Mileniálů - zástupců generace Y - je neuvěřitelný, nafoukaný a…
Číst víceProč to, ptáte se? Společnost se v poslední době snaží prosadit zejména na rychle rostoucích nových trzích, na kterých není dosud tak známá, jako v Evropě či USA. S tím souvisí potřeba získat zde ty nejtalentovanější lidi. Zároveň se na všech trzích snaží oslovit ty nejlepší kandidáty z profesí, které s kosmetikou na první pohled úplně nesouvisejí – např. IT či obchodníky.
K tomu, aby společnost L’Oréal uchazečům autenticky a důvěryhodně ukázala co její Employer Value Proposition znamená a jak se projevuje, zapojili se do komunikace samotní zaměstnanci. Jejich vlastní důvody, proč pro společnost pracovat, jsou pro uchazeče nejdůvěryhodnějšími argumenty.
Na stránkách společnosti Link Humans jsme objevili skvělý článek o tom, jak to L’Oréal vlastně dělá. Článek je prošpikovaný zajímavými odkazy a hlavně obsahuje video záznam rozhovoru Jorgena Sundberga s Marií-Dominique Jacquet, Employer Branding ředitelku L‘Oréal. Kvalita videa není valná, ale jeho obsah stojí za to.
Nás článek a především rozhovor velmi zaujal a proto jsme se o něj s vámi rozhodli podělit.
Doufáme, že pro vás bude cennou inspirací.
Miliardový poradenský byznys kolem Mileniálů - zástupců generace Y - je neuvěřitelný, nafoukaný a…
Číst víceElíze je devět let. Je to moje sestřenice a sem tam na mě padne hlídání. Dneska si už můžeme…
Číst víceCombo workshopů zaměřených na Employer Branding a HR Marketing
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.