Paradoxem úspěšného HR marketingu je, že se na 99 % lidí nakonec úplně vykašleme
Princip employer brandingu a HR marketingu na jedné straně je v podstatě identický s principem…
Číst víceProč to, ptáte se? Společnost se v poslední době snaží prosadit zejména na rychle rostoucích nových trzích, na kterých není dosud tak známá, jako v Evropě či USA. S tím souvisí potřeba získat zde ty nejtalentovanější lidi. Zároveň se na všech trzích snaží oslovit ty nejlepší kandidáty z profesí, které s kosmetikou na první pohled úplně nesouvisejí – např. IT či obchodníky.
K tomu, aby společnost L’Oréal uchazečům autenticky a důvěryhodně ukázala co její Employer Value Proposition znamená a jak se projevuje, zapojili se do komunikace samotní zaměstnanci. Jejich vlastní důvody, proč pro společnost pracovat, jsou pro uchazeče nejdůvěryhodnějšími argumenty.
Na stránkách společnosti Link Humans jsme objevili skvělý článek o tom, jak to L’Oréal vlastně dělá. Článek je prošpikovaný zajímavými odkazy a hlavně obsahuje video záznam rozhovoru Jorgena Sundberga s Marií-Dominique Jacquet, Employer Branding ředitelku L‘Oréal. Kvalita videa není valná, ale jeho obsah stojí za to.
Nás článek a především rozhovor velmi zaujal a proto jsme se o něj s vámi rozhodli podělit.
Doufáme, že pro vás bude cennou inspirací.
Princip employer brandingu a HR marketingu na jedné straně je v podstatě identický s principem…
Číst víceUmíte si ze své práce udělat legraci? Jestli ne, tak Jiří Charvát vám ukáže, že to s lehkou…
Číst víceO tom, jak se vedou a nabírají lidé tam, kde to funguje.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.