IFE – Hrdina na zaměstnavatelské frontě
Pojďte nahlédnout Pekařům pod ruce a podívat se na proces budování jedné zaměstnavatelské značky…
Číst víceJak to, že například Apple je tak inovativní? Přitom jsou pouze firmou, která prodává počítače jako kdokoliv jiný. Mají přístup ke stejně talentovaným lidem, stejným úřadům, stejným konzultantům, stejným médiím. Tak proč se zdá, že se v něčem liší? Nebo proč zrovna bratři Wrightové byli ti, kteří dokázali uskutečnit pilotem řízený let, když existovali jiné týmy, které byly lépe kvalifikované, lépe financované a nedosáhly kontrolovaného letu člověka, zatímco bratři Wrightové ano.
Ve hře je ještě něco jiného. Jak se ukázalo, všichni velcí a inspirativní vůdcové a organizace na světě (ať už je to Apple nebo bratří Wrightové), všichni smýšlejí a komunikují úplně stejným způsobem a to přesně opačně, než všichni ostatní. Je to ta nejjednodušší myšlenka na světě - věří tomu, co dělají a hlavně vědí proč dělají to co dělají.
Simon Sinek říká „lidé si nekupují to co děláte; ale proč to děláte“.
Dámy a pánové,
Simon Sinek: Jak velcí vůdci inspirují k akci (18:05)
Pojďte nahlédnout Pekařům pod ruce a podívat se na proces budování jedné zaměstnavatelské značky…
Číst víceiCabrio je rodinná půjčovna kabrioletů v pravém slova smyslu. Všechna jejich auta jsou totiž členy…
Číst víceZnačka zaměstnavatele je tím, co si lidé o firmě myslí a co ve vztahu k ní cítí. Nejen kandidáti,…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.