Employee Experience First
Zdá se, že pomalu končí období, ve kterém volných lidí na trhu práce bylo málo a HR marketingu plno.
Číst víceJak to, že například Apple je tak inovativní? Přitom jsou pouze firmou, která prodává počítače jako kdokoliv jiný. Mají přístup ke stejně talentovaným lidem, stejným úřadům, stejným konzultantům, stejným médiím. Tak proč se zdá, že se v něčem liší? Nebo proč zrovna bratři Wrightové byli ti, kteří dokázali uskutečnit pilotem řízený let, když existovali jiné týmy, které byly lépe kvalifikované, lépe financované a nedosáhly kontrolovaného letu člověka, zatímco bratři Wrightové ano.
Ve hře je ještě něco jiného. Jak se ukázalo, všichni velcí a inspirativní vůdcové a organizace na světě (ať už je to Apple nebo bratří Wrightové), všichni smýšlejí a komunikují úplně stejným způsobem a to přesně opačně, než všichni ostatní. Je to ta nejjednodušší myšlenka na světě - věří tomu, co dělají a hlavně vědí proč dělají to co dělají.
Simon Sinek říká „lidé si nekupují to co děláte; ale proč to děláte“.
Dámy a pánové,
Simon Sinek: Jak velcí vůdci inspirují k akci (18:05)
Zdá se, že pomalu končí období, ve kterém volných lidí na trhu práce bylo málo a HR marketingu plno.
Číst víceJe mnoho cest, jak udělat firmu ještě úspěšnější. Jedna však zafunguje téměř vždy.
Číst víceCo jste vždycky chtěli vědět a báli jste se zeptat. Co to vlastně je, jak měřit její přínosy a jak…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.