Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Co třeba přesunout nábor pod ředitele?

Nedávno mne zaujal článek Jacque Vilet s názvem Zkuste přesunout nábor zaměstnanců pod marketingové…

Číst více
 
Lucie Stoberová / Akce / 28. 4. 2020

Jaká je návštěvnost kariérních stránek?

Jak dlouhou dobu lidé tráví na kariérních stránkách a kdy?

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Jak zaručeně zničit firemní kulturu?

Byznys je celoživotní učení, a tak se člověk učí také ze svých chyb. Daleko levnější je ale poučit…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Výzkum aktuálních trendů v HR marketingu

Rádi bychom Vás pozvali k účasti na výzkumu aktuálních trendů v HR marketingu v České republice.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Zkuste přesunout nábor zaměstnanců pod marketingové oddělení

Při pročítání zahraničních serverů věnujících se oblasti recruitingu a HR mne zaujal článek Jacque…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Představte své opravdové hodnoty opravdově

Patří firemní hodnoty do náborové komunikace? Pokud ano, jak je představit?

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Jak se rodí opravdová značka

Začtěte se do příběhu, jak se dá změnit firemní kultura prostřednictvím brandingu.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Chudé HR sedí na truhle plné peněz

Dospěl jsem k osobnímu poznání, že mezi marketingem a HR marketingem většiny firem, se kterými jsem…

Číst více
 
Lucie Stoberová / Nezařazeno / 28. 4. 2020

TED.com #9 - Jak se rodí nápady

Odkud se berou dobré nápady?

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Gamifikace v HR?

Pane, pojďte si hrát. I v oblasti human relations si můžeme hrát!

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

5 výborných videí značek zaměstnavatelů

Chcete představit svou značku zaměstnavatele uchazečům do úrovně firemní kultury? Použijte video.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

(Ne)dělejte si srandu z HR Marketingu!

Když dva dělají totéž, nemusí to být totéž. Jak vypadá práce HR markeťáků a markeťáků a jaké plody…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Budujete firmu od základu? Chytrý nábor je mise číslo 1

Prvních deset lidí ve firmě je pro vaši značku rozhodujících. Jsou to totiž ti, kteří vtisknou vaší…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

4 trendy employer brandingu v roce 2014

Co bude hýbat světem značek zaměstnavatelů v novém roce?

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Když smysluplná značka hory přenáší

Jak se věnujeme značkám a jejich schopnosti přitahovat a vést ty správné lidi, vzpomněl jsem si na…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Trendy v českém marketingu pro rok 2014

Již 3. ročník výzkumu marketingových trendů je právě na startu.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

6 tipů na atraktivnější náborovou komunikaci – 1. díl: Nechte lidi nahlédnout dovnitř.

Všechny firmy chtějí mít skvělé zaměstnance – schopné a talentované lidi, kteří kopou za svou firmu…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

PF 2014

Přejeme Vám pohodové svátky, radost z pečení vánočního cukroví a vykročení správnou nohou do nového…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Když vám smysl napne plachtu

A teď s pravdou ven! Celosvětově pouze 20 % značek přináší lidem přidanou hodnotu, která má sílu…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Práce v mobilu frčí

Zatímco se v ČR řeší existence kvalitních kariérních stránek, na západě již jedou jejich mobilní…

Číst více

Předchozí 1 6 12 16 17 18 19 20 21 22 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.