Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Když smysluplná značka hory přenáší

Jak se věnujeme značkám a jejich schopnosti přitahovat a vést ty správné lidi, vzpomněl jsem si na…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Trendy v českém marketingu pro rok 2014

Již 3. ročník výzkumu marketingových trendů je právě na startu.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

6 tipů na atraktivnější náborovou komunikaci – 1. díl: Nechte lidi nahlédnout dovnitř.

Všechny firmy chtějí mít skvělé zaměstnance – schopné a talentované lidi, kteří kopou za svou firmu…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

PF 2014

Přejeme Vám pohodové svátky, radost z pečení vánočního cukroví a vykročení správnou nohou do nového…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Když vám smysl napne plachtu

A teď s pravdou ven! Celosvětově pouze 20 % značek přináší lidem přidanou hodnotu, která má sílu…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Práce v mobilu frčí

Zatímco se v ČR řeší existence kvalitních kariérních stránek, na západě již jedou jejich mobilní…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

9 pravidel inovací v Googlu

Hodnota společnosti Google vzrostla meziročně o 34% a dotkla se hranice 330 mld. USD, přičemž…

Číst více
 
Lucie Stoberová / Akce / 28. 4. 2020

TED.com #8 - Jak velcí vůdci inspirují k akci

Jak vysvětlíte, když ostatní jsou schopni dosáhnout věcí, které se vzpírají veškerým předpokladům?

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

LOGO! Obrázek nebo symbol značky?

Rozhodujete vy – marketéři, majitelé firem. Vy rozdáváte noty, podle kterých pak grafici hrají.…

Číst více
 
Lucie Stoberová / Akce / 28. 4. 2020

TED.com #7: Odměny – motivace nebo problém?

Odměny zužují naši pozornost a soustředí mysl na získání odměny a ne na dobré provedení úkolu.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Trendy v B2B content marketingu pro rok 2014

93% marketérů v USA využívá značkový obsah v B2B komunikaci.

Číst více
 
Lucie Stoberová / Akce / 28. 4. 2020

TED.com #6: Šťastné tajemství pro lepší práci

90% našeho dlouhodobého štěstí není ovlivněno vnějším světem, ale způsobem, jakým náš mozek…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Atraktivní náborová komunikace – celodenní workshop

21. 11. 2013 se u nás dozvíte jak vytvořit atraktivní náborovou komunikaci, která vás odliší od…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Inspirace ze světa náborové komunikace

Společností v ČR, které by si daly na náborové komunikaci opravdu záležet, je jako šafránu.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Neobyčejné lidi nelze hledat obyčejnými způsoby

Přinášíme vám rozhovor s Jiřím Papánkem, CEO MegaJob.cz

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

BrandBook - mapa pro mořeplavce

Budování značky je plavbou na rozbouřeném moři. Chce to mít plán a jasný cíl. Chce to mít BrandBook.

Číst více
 
Petr Hovorka / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Jak používáme LinkedIn při hledání práce?

Jak najdou lidé práci na LinkedInu? A co se jim na tom líbí? Jak z toho můžou společnosti vytěžit…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Jak použít sociální sítě v náboru?

Přinášíme výsledky Social Recruiting Survey, který je nejkomplexnějším výzkumem svého druhu.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

TED.com #5: Jak se stát hrdinou?

Nečekejte až vyděláte první milión, aby jste udělali něco pro druhé. Jestli se můžete o něco…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Osobní značka – reputace, která nás odlišuje a prodává

S tématem osobního brandingu se v poslední době doslova roztrhl pytel. Strávil jsem pár večerů…

Číst více

Předchozí 1 6 12 16 17 18 19 20 21 22 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.