Program doporučení – proč vůbec a jak lépe?
Zdá se, že programy doporučení jsou fenoménem současnosti. Všichni o nich mluví, jedna firma za…
Číst víceMozilla je více než jen tvůrce webového prohlířeče. Je to globální komunita vizionářů, programátorů a tvůrců, kteří společně pracují pro myšlenku otevřeného internetu. Je to nezisková organizace.
Svými rozpočty (nejen na nábor) se nemůže ani náhodou srovnávat se společnostmi jako Google, Twitter nebo Apple. Jak to tedy dělá?
Přečtěte si 5 způsobů, které se jim osvědčily. Celý článek si můžete přečíst zde.
1. Všichni jsou náboráři
Všichni zaměstnanci ve společnosti jsou trénováni v oblasti náboru. Dozvídají se jak se účastnit výběrových rozhovorů, jak napsat dobře popis pracovní role, jak efektivně dělat rozhovory s kandidáty.
2. Silný náborový tým
Vedle zkušených borců stavějí nováčky s velkým potenciálem. Tím má tým zajištěn zkušenosti a také neotřelé nápady.
3. Spolupráce s marketingem
Marketingový tým je jednoduše zkušenější ve zvyšování povědomí o značce a také v prezentaci firemní kultury.. Intenzivní spolupráce týmů se v Mozille jednoznačně vyplácí.
4. Méně, ale lépe
Když nemáte protředky na to, aby jste svou značku budovali v mnoha kontaktních místech v oblasti náboru, musíte si prostě pečlivě vybrat "těch" pár a v nich zazářit.
5. Program doporučení
Tím, co odlišuje výborný program doporučení od průměrného je aktivace zaměstnanců. V Mozille přidávají k finanční odměně také další prvky jako oblíbená trička, čtvrtletní loterii, charitativní dary jménem zaměstnance nebo jméno zaměstnance na tabuli cti.
Dále si přečtěte:
1) Odmítnutí kandidáti - vaši důležití náboráři
2) Zkuste přesunout nábor zaměstnanců pod marketingové oddělení
3) Chudé HR sedí na truhle plné peněz
4) Co třeba přesunout nábor pod ředitele?
5) Skvělý kariérní web za jediný den
Zdá se, že programy doporučení jsou fenoménem současnosti. Všichni o nich mluví, jedna firma za…
Číst víceMáme pro vás pár argumentů, které vám s tím pomohou.
Číst víceMáme pro vás pár čísel týkajících se Employer Brandingu a sociálních médií.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.