Jak vysvětlit lidem strategii firmy? Jednoduše.
Jak na strategii firmy, aby opravdu žila? Zapojte své lidi do tvorby a vizualizujte ji.
Číst vícePodle Simona Sinka je to někdo, kdo dodává zaměstnancům pocit bezpečí, kdo čerpá z kruhu důvěry. Ale vytváření důvěry a bezpečí - především v nestabilní ekonomice - znamená vzít na sebe velkou část zodpovědnosti.
Nefunguje to tak jednoduše, že člověk řekne "věřte mi" a ostatní mu budou věřit. Jak tedy vyvolat v lidech pocit bezpěčí a důvěry? Jak dosáhnout toho aby za nás někdo obětoval krev, pot a slzy?
Podívejte se na další velice úspěšný talk od Simona Sinka, který má dnes vice než 17 mil shlédnutí:
Začněte s Proč: Jak velcí vůdci inspirují k akci
Každý člověk a každá společnost na světě ví co dělá. Něktěří vědí jak to dělají, ale opravdu málo lidí a organizací ví proč dělá to, co dělá. Zdánlivě jednoduchá otázka... ale pokud si na ni umíte odpovědět, změní vše.
Jak na strategii firmy, aby opravdu žila? Zapojte své lidi do tvorby a vizualizujte ji.
Číst víceJiž 3. ročník výzkumu marketingových trendů je právě na startu.
Číst více5 propečených webinářů na aktuální témata budování (nejen) značky zaměstnavatele.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.