Jak přesvědčit CEO, aby vám schválil budget na Employer Branding?
Sepsal jsme pro vás 4 zásadní argumenty, kterými můžete přesvědčit šéfa, aby vám "dal peníze" na…
Číst víceKdyž jsme potkali Alexe Sandmana, zakladatele firmy, iCabrio existovalo zatím jen v jeho hlavě. Již tenkrát však mělo hodnoty a postoje, které stojí za to sdílet, a spoustu zážitků připravených pro zákazníky odpovídajícího ražení.
Dříve, než se iCabrio narodilo, bylo potřeba značku definovat, vytvořit pro ni její jazyk, slova a věty a dát jí vizuální podobu, tedy design. A právě to bylo naším úkolem, kterého jsme se s radostí zhostili.
Jako vždy jsme začali poznáním. Vyzpovídali jsme pana Sandmana, vstřebali hodnoty a základní benefity pro zákazníka, na kterých iCabrio staví, a vytvořili jsme vizuální identitu značky, napsali její příběh a elevator pitch, navrhli a vyrobili základní balík korporátních materiálů, jednoduchý design provozovny a především web.
Věříme, že se nám slovem i designem podařilo vystihnout a vyjádřit hodnoty a esenci značky tak, že jsou srozumitelné a odlišují značku významně od její konkurence. Ostatně, podívejte se sami třeba na www.icabrio.cz
Dále si můžete přečíst:
Marketingový plán a BrandBook pro Vysokou školu obchodní v Praze
Sepsal jsme pro vás 4 zásadní argumenty, kterými můžete přesvědčit šéfa, aby vám "dal peníze" na…
Číst víceO tom, že první dojem vyvolaný spotřebitelskou značkou nemusí odpovídat tomu, jaká je firma coby…
Číst víceJaký je vztah mezi srozumitelností organizace a mírou angažovanosti jejích zaměstnanců? Jakou roli…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.