Jak vedou (a nabírají) lidi v Googlu? (2. díl)
Jen třetina zaměstnanců HR týmu společnosti Google má typické HR vzdělání; ten zbytek se skládá z…
Číst víceV budování zaměstnavatelské značky spatřuji 4 hlavní přínosy - argumenty, které sám při diskusích s CEO a CFO používám:
Rozhodně si však prosím nemyslete, že když budete budovat zaměstnavatelskou značku, nebudete vůbec potřebovat podpořit návštěvnost Vašich kariérních stránek nebo známost Vaší značky prostřednictvím například PPC kampaní ve vyhledávačích nebo na Facebooku nebo kampaní v mhd a podobně. To ne. Stále budete vydávat prostředky i na klasickou reklamu. V případě "značkové cesty" však budete daleko více investovat do Vašeho majetku - Vaší zaměstnavatelské značky, která se nedá zkopírovat, pouze špatně napodobit. Budete investovat do bariéry, která vás uchrání před nájezdy konkurence a zajistí vám dlouhodobě udržitelnou konkurenční výhodu na trhu práce, na kterém boj o nejlepší lidi dávno začal.
Máte-li 21 minut a 4 sekundy a chuť, podívejte se na moji přednášku na konferenci SOVA pro byznysmeny s názvem Jak vám pomůže značka dělat lepší byznys.
Argumenty pro velké šéfy jsme trochu šířeji popsali na dvou slidech níže, které klidně použijte do vašich prezentací až půjdete obhajovat svůj "HR rozpočet" na další období ;-) Držíme Vám pěsti!
Jen třetina zaměstnanců HR týmu společnosti Google má typické HR vzdělání; ten zbytek se skládá z…
Číst víceDokážete získávat do vaší firmy správné lidi, zapalovat je a neztrácet? Ukážeme vám jak na to!
Číst vícePřesvědčit lidi v krátkém čase k tomu, aby dali valem současnému zaměstnavateli a šli pracovat k…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.