Employer Branding konference roku
Employer Branding Experience 2019. Tahle konference zraje jak víno. Letos je opravdu na co se těšit…
Číst víceV budování zaměstnavatelské značky spatřuji 4 hlavní přínosy - argumenty, které sám při diskusích s CEO a CFO používám:
Rozhodně si však prosím nemyslete, že když budete budovat zaměstnavatelskou značku, nebudete vůbec potřebovat podpořit návštěvnost Vašich kariérních stránek nebo známost Vaší značky prostřednictvím například PPC kampaní ve vyhledávačích nebo na Facebooku nebo kampaní v mhd a podobně. To ne. Stále budete vydávat prostředky i na klasickou reklamu. V případě "značkové cesty" však budete daleko více investovat do Vašeho majetku - Vaší zaměstnavatelské značky, která se nedá zkopírovat, pouze špatně napodobit. Budete investovat do bariéry, která vás uchrání před nájezdy konkurence a zajistí vám dlouhodobě udržitelnou konkurenční výhodu na trhu práce, na kterém boj o nejlepší lidi dávno začal.
Máte-li 21 minut a 4 sekundy a chuť, podívejte se na moji přednášku na konferenci SOVA pro byznysmeny s názvem Jak vám pomůže značka dělat lepší byznys.
Argumenty pro velké šéfy jsme trochu šířeji popsali na dvou slidech níže, které klidně použijte do vašich prezentací až půjdete obhajovat svůj "HR rozpočet" na další období ;-) Držíme Vám pěsti!
Employer Branding Experience 2019. Tahle konference zraje jak víno. Letos je opravdu na co se těšit…
Číst více7. 11. se u nás dozvíte jak získávat pozornost a loajalitu lidí prostřednictvím atraktivní značky…
Číst vícePřijďte se naučit od pekařů, jak na kulturu a hodnoty!
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.