Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

Workshopy na míru pro rok 2019

Připravili jsme pro vás přehled workshopů naší pekárny. V uplynulých letech jsme vedli desítky otevřených a klientských workshopů, organizovali a facilitovali desítky pracovních setkání s managementy, manažery a zaměstnanci v rámci projektů budování značky zaměstnavatele. Níže jsme sepsali jejich úplný výčet.

Jedná se o tématické workshopy, jakési polotovary, které vždy dopékáme na míru klientovi. Podle dohodnutého cíle upravujeme obsah i scénář workshopu. S malou nadsázkou můžeme říct, když poskládáte všechny workshopy za sebou – celkem dají dohromady 8 až 10 pracovních dní – vznikne projekt budování značky zaměstnavatele.

1.TVORBA SILNÉ ZNAČKY ZAMĚSTNAVATELE

Uvedeme vás do obrazu budování značky zaměstnavatele. Dozvíte se, co to značka zaměstnavatele je, jaké má přínosy, jak probíhá proces jejího budování. Nasdílíme s vámi praktické poznatky a zkušenosti, jak to dělají úspěšné firmy.

Délka: 1 denní

Účastníci: (HR) + (MGT)

Ingredience: 3 dávky teorie, 1 dávka příkladů a 1 dávka cvičení

Cena: 74 600 Kč

2.ZVĚDOMOVÁNÍ FIREMNÍ KULTURY A NABÍDKY

Zachytíme výrazné prvky vaší firemní kultury a nabídky firmy jako zaměstnavatele (EVP) prostřednictvím vizualního záznamu. Ukážeme vám, jak můžete svou značku a firemní kulturu mapovat a měřit.

Délka: 1 denní

Účastníci:  (HR) + (MGT) + (MAN)

Ingredience: 2 porce teorie, 1 porce příkladů, 7 porcí cvičení

Cena: 96 300 Kč

3.POJMENOVÁNÍ KLÍČOVÝCH FIREMNÍCH HODNOT A POSLÁNÍ

Pojmenujeme vaše klíčové firemní hodnoty, které ve firmě žijete. Odlišíme je od základních pravidel a všemožných zbožných přání. Společně vytvoříme praktické kroky k jejich naplňování v každodenním životě firmy.

Délka: 1 nebo 2 denní

Účastníci:  (MGT) + (HR) + (MAN)

Ingredience: 1 lžíce teorie, 1 lžíce příkladů, 8 lžic cvičení

Cena: 84 500 / 159 700 K

4.BUDOVÁNÍ SILNÉ ZNAČKY ZAMĚSTNAVATELE UVNITŘ SPOLEČNOSTI

Vytvoříme soubor nástrojů a opatření, kterými budete uvnitř firmy naplňovat již vytvořené Employer Value Proposition a směřovat tak k vytyčenému ideálu – pozici značky zaměstnavatele. Budeme designovat Employee Experience.

Délka: 1 nebo 2 denní

Účastníci: (HR) + (MAN)

Ingredience: 1 stroužek teorie, 1 stroužek příkladů, 8 stroužků cvičení

Cena: 84 500 / 159 700 Kč

5.DESIGNOVÁNÍ ZÁŽITKOVÉHO NÁBOROVÉHO PROCESU

Zmapujeme váš současný náborový proces a načrtneme jeho novou verzi, která bude skutečným zážitkem a pomůže vám získávat více kandidátů. Náborový proces je jedním z prvních momentů, ve kterém se setkávají lidé s vaší značkou.

Délka: 1 denní

Účastníci: (HR) + (MAN) + (ZAM)

Ingredience: 1 litr teorie, 1 litr příkladů, 8 litrů cvičení

Cena: 74 600 Kč

6.CÍLENÍ NABÍDKY NA JEDNOTLIVÉ SKUPINY KANDIDÁTŮ

Vytvoříme nabídku pro jednotlivé skupiny kandidátů. Nejdříve si nazujeme jejich boty, zpracujeme profily kandidátů pro nejobtížnější a nejžádanější pozice, na jejichž základě vznikne nabídka na míru těmto skupinám.

Délka: 1 denní

Účastníci: (HR) + (ZAM)

Ingredience: 1 gram teorie, 1 gram příkladů, 8 gramů cvičení

Cena: 96 300 Kč

7.SKLÁDÁNÍ ATRAKTIVNÍHO PRACOVNÍHO INZERÁTU

Poskládáme jednotlivé komponenty pracovního inzerátu do atraktivního celku, kterým prodáte svou nabídku na trhu práce těm nejlepším kandidátům. Nebudeme vás učit hezky psát, ale tomu, jak a z jakých částí inzeráty skládat.

Délka: 1 denní

Účastníci: (HR) + (HM)

Ingredience: 2 kusy teorie, 1 kus příkladů, 7 kusů cvičení

Cena: 96 300 Kč

8.TVORBA OBSAHU ZNAČKY ZAMĚSTNAVATELE

Seznámíme vás se strategií a tvorbou značkového obsahu, který vám pomůže trvale získávat srdce lidí na trhu práce. Ukážeme vám, jaký obsah budete potřebovat pro jednotlivé komunikační kanály jakými jsou kariérní stránky nebo sociální sítě.

Délka: 1 denní

Účastníci: (HR) + (MKT)

Ingredience: 2 díly teorie, 2 díly příkladů, 1 díl cvičení

Cena: 84 500 Kč

JAK POSTUPUJEME?

  1. Promluvíme si, jak vnímáte a přistupujete k tématu budování značky zaměstnavatele ve vaší firmě. Vyjasníme si „problém“, který chcete řešit a vaše očekávání, co by měl workshop přinést, k jaké změně by měl přispět.
  2. Navrhneme řešení na míru, přičemž budeme vycházet z výše uvedených témat. Náš návrh bude obsahovat také požadavky na složení a počet účastníků, požadovanou součinnost a informace, které od vás budeme potřebovat před workshopem.
  3. Prodiskutujeme návrh řešení a následně jej případně upravíme tak, aby opravdu seděl na daný problém a vaše očekávání. Poté vás požádáme o informace o vaší firmě, které budou odpovídat vybranému typu workshopu.
  4. Vytvoříme finální nabídku s detailním programem workshopu. Po odsouhlasení nabídky si domluvíme všechny důležité detaily jako termín, místo, zajištění a formu občerstvení, platební podmínky a formální objednávku, budete-li ji potřebovat.
  5. Požádáme vás o rozeslání agendy workshopu účastníkům (v naprosté většině případů nepotřebujeme žádnou přípravu) a o svolání hodinové neformální schůzky den před workshopem se všemi účastníky, ideálně „v kavárně“ mimo firmu. Jejím cílem je se poznat, chvíli popovídat a naladit se na společné celodenní téma.
  6. Po workshopu vám zašleme zápis odpovídající typu a tématu workshopu a nabídneme vám 2 hodiny konzultací zaměřené na práci s výstupy z workshopu a jejich praktické použití.

DALŠÍ INFORMACE

Účastníci: u workshopů jsou uvedeny primární cílové skupiny, bez kterých dané téma nedává smysl zpracovávat.

(HR)      = HR tým, recruiteři

(ZAM) = zaměstnanci různých profesí

(MGT) = členové nejvyššího managementu

(MAN) = manažeři, kteří vedou týmy; hiring manažeři

(MKT)  = zástupci marketingového týmu

Termíny: jsou na domluvě. Počítejte však, že je budeme hledat přibližně 2 až 3 měsíce dopředu. Z pohledu výkonnosti účastníků jsou ideálními dny v týdnu úterý nebo čtvrtek.

Ceny: uvedené ceny se liší z důvodu délky workshopu, potřebné přípravy, počtu konzultantů a formy výstupů. Většinu našich workshopů vedou dva konzultanti. Ceny neobsahují pronájem prostor a náklady na občerstvení.

Kombinace: velmi osvědčeným receptem jsou 2 denní kombinace workshopů. Mohou být koncipovány jako dva po sobě následující dny (ideální varianta) nebo dva samostatné dny s týdenním odstupem. Například:

Workshop pro HR, MGT a MAN: 2) zvědomování firemní kultury a nabídky + 3) pojmenování klíčových firemních hodnot a poslání.

Workshop pro HR, MAN a ZAM: 4) budování silné značky zaměstnavatele uvnitř společnosti + 5) designování zážitkového náborového procesu.

Workshop pro HR a MAN: 6) cílení nabídky na jednotlivé skupiny kandidátů + 7) skládání atraktivního pracovního inzerátu.

PROSÍME, ZEPTEJTE SE...

Není špatných otázek. Trapné je jen ticho. Máte-li jakékoli otázky, neváhejte a volejte. Je to ta nejrychlejší cesta, jak se dostat k odpovědím. Těším se na slyšenou. A můžete samozřejmě i poslat email...

Petr Hovorka

Employer Brand Baker

+420 602 271 011

petr.hovorka@brandbakers.cz

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.