Současnost a budoucnost značky zaměstnavatele
Než vás seznámíme s výsledky výzkumu Aktuálních trendů HR marketingu v ČR pro rok 2015, přečtěte si…
Číst vícePřipravili jsme pro vás přehled workshopů naší pekárny. V uplynulých letech jsme vedli desítky otevřených a klientských workshopů, organizovali a facilitovali desítky pracovních setkání s managementy, manažery a zaměstnanci v rámci projektů budování značky zaměstnavatele. Níže jsme sepsali jejich úplný výčet.
Jedná se o tématické workshopy, jakési polotovary, které vždy dopékáme na míru klientovi. Podle dohodnutého cíle upravujeme obsah i scénář workshopu. S malou nadsázkou můžeme říct, když poskládáte všechny workshopy za sebou – celkem dají dohromady 8 až 10 pracovních dní – vznikne projekt budování značky zaměstnavatele.
Uvedeme vás do obrazu budování značky zaměstnavatele. Dozvíte se, co to značka zaměstnavatele je, jaké má přínosy, jak probíhá proces jejího budování. Nasdílíme s vámi praktické poznatky a zkušenosti, jak to dělají úspěšné firmy.
Délka: 1 denní
Účastníci: (HR) + (MGT)
Ingredience: 3 dávky teorie, 1 dávka příkladů a 1 dávka cvičení
Cena: 74 600 Kč
Zachytíme výrazné prvky vaší firemní kultury a nabídky firmy jako zaměstnavatele (EVP) prostřednictvím vizualního záznamu. Ukážeme vám, jak můžete svou značku a firemní kulturu mapovat a měřit.
Délka: 1 denní
Účastníci: (HR) + (MGT) + (MAN)
Ingredience: 2 porce teorie, 1 porce příkladů, 7 porcí cvičení
Cena: 96 300 Kč
Pojmenujeme vaše klíčové firemní hodnoty, které ve firmě žijete. Odlišíme je od základních pravidel a všemožných zbožných přání. Společně vytvoříme praktické kroky k jejich naplňování v každodenním životě firmy.
Délka: 1 nebo 2 denní
Účastníci: (MGT) + (HR) + (MAN)
Ingredience: 1 lžíce teorie, 1 lžíce příkladů, 8 lžic cvičení
Cena: 84 500 / 159 700 K
Vytvoříme soubor nástrojů a opatření, kterými budete uvnitř firmy naplňovat již vytvořené Employer Value Proposition a směřovat tak k vytyčenému ideálu – pozici značky zaměstnavatele. Budeme designovat Employee Experience.
Délka: 1 nebo 2 denní
Účastníci: (HR) + (MAN)
Ingredience: 1 stroužek teorie, 1 stroužek příkladů, 8 stroužků cvičení
Cena: 84 500 / 159 700 Kč
Zmapujeme váš současný náborový proces a načrtneme jeho novou verzi, která bude skutečným zážitkem a pomůže vám získávat více kandidátů. Náborový proces je jedním z prvních momentů, ve kterém se setkávají lidé s vaší značkou.
Délka: 1 denní
Účastníci: (HR) + (MAN) + (ZAM)
Ingredience: 1 litr teorie, 1 litr příkladů, 8 litrů cvičení
Cena: 74 600 Kč
Vytvoříme nabídku pro jednotlivé skupiny kandidátů. Nejdříve si nazujeme jejich boty, zpracujeme profily kandidátů pro nejobtížnější a nejžádanější pozice, na jejichž základě vznikne nabídka na míru těmto skupinám.
Délka: 1 denní
Účastníci: (HR) + (ZAM)
Ingredience: 1 gram teorie, 1 gram příkladů, 8 gramů cvičení
Cena: 96 300 Kč
Poskládáme jednotlivé komponenty pracovního inzerátu do atraktivního celku, kterým prodáte svou nabídku na trhu práce těm nejlepším kandidátům. Nebudeme vás učit hezky psát, ale tomu, jak a z jakých částí inzeráty skládat.
Délka: 1 denní
Účastníci: (HR) + (HM)
Ingredience: 2 kusy teorie, 1 kus příkladů, 7 kusů cvičení
Cena: 96 300 Kč
Seznámíme vás se strategií a tvorbou značkového obsahu, který vám pomůže trvale získávat srdce lidí na trhu práce. Ukážeme vám, jaký obsah budete potřebovat pro jednotlivé komunikační kanály jakými jsou kariérní stránky nebo sociální sítě.
Délka: 1 denní
Účastníci: (HR) + (MKT)
Ingredience: 2 díly teorie, 2 díly příkladů, 1 díl cvičení
Cena: 84 500 Kč
(HR) = HR tým, recruiteři
(ZAM) = zaměstnanci různých profesí
(MGT) = členové nejvyššího managementu
(MAN) = manažeři, kteří vedou týmy; hiring manažeři
(MKT) = zástupci marketingového týmu
Workshop pro HR, MGT a MAN: 2) zvědomování firemní kultury a nabídky + 3) pojmenování klíčových firemních hodnot a poslání.
Workshop pro HR, MAN a ZAM: 4) budování silné značky zaměstnavatele uvnitř společnosti + 5) designování zážitkového náborového procesu.
Workshop pro HR a MAN: 6) cílení nabídky na jednotlivé skupiny kandidátů + 7) skládání atraktivního pracovního inzerátu.
Není špatných otázek. Trapné je jen ticho. Máte-li jakékoli otázky, neváhejte a volejte. Je to ta nejrychlejší cesta, jak se dostat k odpovědím. Těším se na slyšenou. A můžete samozřejmě i poslat email...
Než vás seznámíme s výsledky výzkumu Aktuálních trendů HR marketingu v ČR pro rok 2015, přečtěte si…
Číst víceVíte kdo nosí vánoční dárky v Bonami? Nápověda: Ježíšek to není.
Číst víceChcete-li úspěšnější firmu, spokojenost zaměstnanců neměřte.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.