Program doporučení – proč vůbec a jak lépe?
Zdá se, že programy doporučení jsou fenoménem současnosti. Všichni o nich mluví, jedna firma za…
Číst víceV minulém roce jsme se konečně v pekárně rozhoupali a obsahově postavili další konferenci na téma budování značky zaměstnavatele. Jako řečníky jsme vybrali lídry malých a středně velkých firem, kteří staví a slaví úspěch na spolupráci s lidmi. Jaké myšlenky na konferenci zazněly si můžete přečíst zde nebo si můžete udělat představu prostřednictvím následující vizualizace.
Druhý ročník konference Employer Branding Experience 2018 bude stejný i jiný zároveň. Stejný v tom, že vám opět – na reálných příbězích firem – ukážeme, že se značka zaměstnavatele buduje zejména trpělivou prací uvnitř společností na firemních kulturách a úrovni spolupráce se současnými zaměstnanci. Jiný v tom, že letošními řečníky budou lídři z velkých firem (korporací), kterým se i v dnešní době daří získávat správné lidi, zvyšovat jejich zapojení a snižovat nebo udržovat nízkou fluktuaci.
Ne, nebylo jednoduché takové firmy a lídry najít. A ano – podařilo se nám to. Jsme přesvědčeni, že uslyšíte vskutku mimořádné příběhy z firem jakými jsou ALZA, Atlas Copco, ČEZ, Decathlon, IKEA, innogy, Raiffeisen Bank a Tchibo. Aktuální web konference spustíme v květnu. Zatím si můžete přečíst rozhovor s Martinou Ježkovou ze společnosti Tchibo nebo Pavlem Puffem ze společnosti ČEZ, se kterými se na konferenci potkáte.
Otázky k programu: petr.hovorka@brandbakers.cz, +420 602 271 011
Mimochodem – anglické slovo experience jsme v názvu nepoužili jen tak náhodou. V češtině má totiž dva významy –zkušenost a zážitek. A stejně tak to může být i s vaší značkou – může to být zkušenost nebo zážitek.
Konferenci pořádáme společně se vzdělávací a poradenskou společností 1. VOX.
Moc se na vás těšíme!
Zdá se, že programy doporučení jsou fenoménem současnosti. Všichni o nich mluví, jedna firma za…
Číst víceSpousta firem má stále zákazníka za blbce. Proč si lámat hlavu s tím, jak má vypadat skutečný…
Číst vícePojďme se podívat na zjištění průzkumu mezi uživateli Linkedinu, kteří změnili zaměstnání.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.