Employer Branding je jako ryba
Návod, jak jednoduše vysvětlit šéfům, jak je to se značkou zaměstnavatele.
Číst víceA přitom je to průzračné jako křišťálová studánka. Nabízíte-li hromadu benefitů, můžete si být takřka jisti, že přilákáte ty, kteří budou pracovat pro hromadu benefitů. Nabízíte-li příležitost podílet se na zhmotňování své myšlenky, pravděpodobně přitáhnete podobné lidi. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá nebo jak John Maxwell říká „Nepřitahujete ty, které chcete, přitahujete takové lidi, jací jste vy sami."
Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.
Etnetera - co k ní patří - co k ní nepatří
Employer Brand
A jaký názor máte Vy? Podělte se s námi. Pakliže Vás článek zaujal, prosíme lajkujte a šiřte. Děkujeme!
Dále si můžete přečíst:
Jak jsme pomáhali iCabrio na svět
Mít neznamená žít. Jak na firemní hodnoty?
Značka není němá bytost. Jazyk je klíčovým prostředkem její identity.
Návod, jak jednoduše vysvětlit šéfům, jak je to se značkou zaměstnavatele.
Číst víceJsou to právě vaši zaměstnanci, kteří opravdově řeknou, proč u vás pracovat.
Číst víceVšechno kolem nás se mění. Byznys modely a jejich dynamika, pracovní módy generací X, Y, Z,…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.