Employer Value proposition - inspirace od L‘Oréal
L’Oréal patří v Evropě i USA dlouhodobě mezi nejatraktivnější zaměstnavatele. Přesto na své značce…
Číst vícePro nás pekaře to byl nepochybně rok zlomový. Věrni moudrosti Tomáše Bati, jsme mnohé dobré opustili, abychom vybojovali lepší. Především jsme opustili svět produktových značek, abychom se soustředili pouze na značky zaměstnavatelské. Měřeno našim pocitem z dobře odvedené práce, můžeme říci - vyplatilo se. Úzká specializace nám přináší nové příležitosti a především čím dál tím lepší výsledky.
Opustili jsme také naši první pekárnu ve čtvrti Pelc-Tyrolka, abychom se ještě více sblížili s kolegy Idealisty, značkovými mágy, se kterými nyní sdílíme kanceláře. Také jsme chtěli být dostupnější pro naše klienty. Přece jenom Vinohrady jsou Vinohrady.
Těšíme se, co nám nový rok 2015 přinese. A hlavně se těšíme na vás, naše fanoušky, kteří čtou naše články a pomáhají nám šířit naše myšlenky. Přejeme vám úspěšný rok a ať vám chutná!
L’Oréal patří v Evropě i USA dlouhodobě mezi nejatraktivnější zaměstnavatele. Přesto na své značce…
Číst víceMůžete natočit video skvělé, průměrné nebo špatné. Záleží na tom, jakou práci odvedete na začátku.…
Číst víceS tématem osobního brandingu se v poslední době doslova roztrhl pytel. Strávil jsem pár večerů…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.