Značka zaměstnavatele v plné nahotě
Co jste vždycky chtěli vědět a báli jste se zeptat. Co to vlastně je, jak měřit její přínosy a jak…
Číst vícePro nás pekaře to byl nepochybně rok zlomový. Věrni moudrosti Tomáše Bati, jsme mnohé dobré opustili, abychom vybojovali lepší. Především jsme opustili svět produktových značek, abychom se soustředili pouze na značky zaměstnavatelské. Měřeno našim pocitem z dobře odvedené práce, můžeme říci - vyplatilo se. Úzká specializace nám přináší nové příležitosti a především čím dál tím lepší výsledky.
Opustili jsme také naši první pekárnu ve čtvrti Pelc-Tyrolka, abychom se ještě více sblížili s kolegy Idealisty, značkovými mágy, se kterými nyní sdílíme kanceláře. Také jsme chtěli být dostupnější pro naše klienty. Přece jenom Vinohrady jsou Vinohrady.
Těšíme se, co nám nový rok 2015 přinese. A hlavně se těšíme na vás, naše fanoušky, kteří čtou naše články a pomáhají nám šířit naše myšlenky. Přejeme vám úspěšný rok a ať vám chutná!
Co jste vždycky chtěli vědět a báli jste se zeptat. Co to vlastně je, jak měřit její přínosy a jak…
Číst víceDobrý HR markeťák si musí umět poradit s čímkoliv. Mnohdy musí vařit z vody, pracovat s omezenými…
Číst víceJak jsem slíbila v předchozím článku, budu se dnes velmi konkrétně věnovat designu a elementům…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.