Hodnotové karty do každé firmy
Rozehrajte s kolegy diskusi o firemních hodnotách.
Číst víceNamíchali jsme pro vás koktejl teorie, praktických příkladu a cvičení, které vám pomohou přitahovat ty pro vaši firmu správné lidi. Každý z workshopů je postaven tak, abyste si z něj odnesli tipy a postupy, které můžete hned druhý den uplatnit a stát se úspěšnejším HR marketérem. Žádnou atomovou vědu od nás nečekejte.
"Je vidno, že "průvodci" sa venujú tomu, čo im je koníčkom a patria k tým šťastlivcom, ktorých ich koníček aj živí. Celý workshop je popretkávaný príkladmi z praxe, tak lokálnej ako aj celosvetovej. Obrovské množstvo inšpirácie, za ktorú ďakujem! A ako bonus - skvelá parta :-) " Monika Novikmecová, Rossmann (více referencí na konci článku).
Praha: čtvrtek 12. března 2015, Brno: čtvrtek 9. dubna 2015
Čas: 9:00 - 16:00
Co se dozvíte a naučíte?
• co je to značka zaměstnavatele a k čemu je dobrá
• jak měřit úspěšnost značky zaměstnavatele
• jak značku zaměstnavatele formulovat, postup krok za krokem
• proč je důležité zapojit zaměstnance a jak si jejich podporu a účast získat
• jak proklepnout nabídku konkurence a zjistit, podle čeho se kandidáti rozhodují
Společně vytvoříme strategii pro konkrétní značku zaměstnavatele. Vytvoříme její DNA a z ní vycházející charakteristiky jako osobnost a příslib.
Věnovat se vám budou: Hana Smítalová a David Šimák
Praha: čtvrtek 19. března 2015, Brno: čtvrtek 16. dubna 2015
Čas: 9:00 - 16:00
Co se dozvíte a naučíte?
• jak funguje content marketing v HR a v čem spočívá jeho obří síla
• k čemu je dobrá obsahová strategie a jak ji vytvořit
• jak vypadá typický obsah komunikace značky zaměstnavatele
• cílové skupiny kandidátů a jejich persóny
• každodenní tvorba obsahu krok za krokem – vše, s čím si poradíte
Budeme se věnovat tvorbě obsahu na základě vytvořené strategie. Vytvoříme persónu cílové skupiny kandidátů. Napíšeme náborový inzerát a formulujeme základní nabídku zaměstnavatele.
Věnovat se vám budou: Petr Hovorka a Klára Thielová
Praha: čtvrtek 26. března 2015, Brno: čtvrtek 23. dubna 2015
Čas: 9:00 - 16:00
Co se dozvíte a naučíte?
• co je to značkový zážitek a proč je pro kandidáty tak důležitý
• jak vybrat nejdůležitější místa, ve kterých s vámi přicházejí kandidáti do kontaktu
• jak pro jednotlivé skupiny kandidátů vytvořit ten správný zážitek vycházející z vaší značkové strategie
• inspirace a příklady toho, jak dělat lépe programy doporučení, prezentační materiály a kampaně
• jak do náboru efektivně zapojit sociální sítě a sociální média
Zaměříme se na převod značky do značkového zážitku. Společně vymyslíme scénář assessment centra vycházející ze značkové strategie.
Věnovat se vám budou: Jiří Landa a Klára Thielová
V Praze se potkáme v pekárně BrandBakers na ulici Anny Letenské 7 [zobrazit na mapě] a v Brně v Otevřené zahradě na ulici Údolní 33 [zobrazit na mapě]. V průběhu ledna doplníme více informací.
Jeden workshop: 6.440 Kč / série 3 workshopů: 14.440 Kč (obojí bez DPH)
Emailem na lucie.stoberova@brandbakers.cz nebo na + 420 734 259 340
Kapacita každého z workshopů je 12 účastníků. Jde nám především o to, abyste si skutečně něco odnesli. Na přestávky, kávu, croissanty a společný oběd myslíme také :) Těšíme se na vás!
Praha
Brno
AAA Auto, a.s. - Ingrid Železníková - HR Project Coordinátor
" Školenie HR Marketingu, ktoré sme mali možnosť absolvovať znamelo pre nas veľký obrat v zmyšľaní a pozeraní sa na momentálnú situáciu. Inšpirovalo nás novými nápadmi a rozhovorom ktorý bol na úrovni partnerstva. Individuálný prístup, trendy a následovná aplikacia do praxe. V budoucnosti budeme určite pokračovať! Ďakujeme!! "
Dixons Retail SSC s.r.o. - Veronika Süssová - HR Associate
"Série workshopů HR marketing zítřka pro mě byla velmi inspirativní. Workshopy jsou workshopy v pravém slova smyslu, jsou interaktivní a plné příkadů z praxe. V neposlední řadě i díky networkingu ve velmi uvolněné atmosféře se na nich dozvíte spoustu zajímavých poznatků od dalších HR kolegů a kolegyň. Právě na základě této inspirace jsme se u nás ve společnosti rozhodli přidat více osobitosti a originality do našich inzerátů a externí komunikace obecně. Na nedostatek pozitivního ohlasu si určitě stěžovat nemůžeme :)"
Nagel Česko s.r.o. - Petra Jordánová - HR Manager
"Sérii workshopů HR Marketing zítřka doporučuji všem, kteří chtějí získat jiný úhel pohledu na proces náboru a získávání zaměstnanců. Workshopy jsou vedeny interaktivní formou a ať chcete nebo nechcete > věci začnete dělat jinak!"
VZP - Nikol Binderová - Vedoucí personálního oddělení
"V prvé řadě bychom Vám chtěly poděkovat za příjemné přijetí ve Vaší útulné pekárně. Absolvované workshopy byly velmi inspirativní. Jednotlivé bloky vedli profesionální kuchaři, takže jsme získaly opravdu mnoho skvělých tipů a triků jak samostatně a co nejefektivněji péct J. Moc se nám líbilo, že jsme si nové recepty mohly vyzkoušet přímo na místě a zjistily tak, kde je třeba ještě přidat soli či cukru a kde naopak ubrat. Věříme, že jsme předaným receptům porozuměly natolik dobře, že budeme schopny spojit veškeré ingredience se získaným pekařským umem a naší odměnou bude skvělá značková strategie a spousta nových, těch správných, kuchtíků."
Konplan - Lena Vajdová - Personální manažerka
"Jsem vděčná, že jsem se seznámila se skvělým týmem BrandBakers. Souzním s jejich směrem jakým jdou a obdivuji jejich schopnost vidět za věci. Série tří workshopů byla pro mě velice inspirující. Na pouhých třech setkání jsem pochopila, o čem je budování značky zaměstnavatele a vím, jaké konkrétní kroky v praxi mám podniknout. Děkuji :) "
Woodcote CZ, a.s. - Barbora Záňová - Personální specialista
"Děkuji za přijemné přednášky na témata, která jsem potřebovala řešit a dostala návod step by step, jak je vyřešit."
Motorola Solutions - Nikola Krejčířová - HR Generalist
" Školení se mi moc líbilo, všechny části. Člověk má tak nějak možnost, podívat se na nábor a na to co dělá z jiného úhlu pohledu. Jsem ráda také za tipy od pana Kadlece. Pro mě osobně bylo přínosné i to, že jsem se potkala s dalšími účastníky. "
Preciosa, a.s. - Jana Šťastná - HR Specialista
"Inspirující, motivující, svěží, chytří, s nadhledem."
Rozehrajte s kolegy diskusi o firemních hodnotách.
Číst víceNávrat z mateřské zpět do práce bývá často problém, který je lepší řešit již v jejím průběhu. Ale…
Číst víceHow to Design your Recruitment Process as a Successful Candidate Experience? One-day intensive…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.