Inspirativní počiny – vol. 16
Skvělé po-činy srozumitelných firem, jejich kultur a značkové komunikace, na jednom místě.
Číst víceTak jako u mnohých marketingových trendů, přístupů a nástrojů i v oblasti content marketingu jsou pro nás Spojené státy často inspirací.
Společnosti MarketingProfs a Contect Marketing Institute nedávno vydaly zprávu s množstvím pozornosti-hodných informací o přístupu B2B společností ke content marketingu. Informace vycházejí z jejich každoročního výzkumu, kterého se zúčastnilo 1.217 content marketérů v USA.
B2B markéteři používají v průměru 13 prostředků k oslovení cílového publika. Sociální média (s výjimkou blogů) jsou nejpopulárnější, využívá je celých 87%. Následují články na firemních www stránkách (81%) a e-newslettery (80%).
Ovšem "pouze" 44% společností má definovanou strategii pro content marketing. Ti, kteří strategii mají, považují obsah své komunikace za výrazně efektivnější ve srovnání s těmi, kteří strategii nemají (66% oproti 11%)! Překvapivě... :-) Malým překvapením tak může být pouze fakt, že menší společnosti (10-99 zaměstnanců) mají strategii definovanou častěji než velké korporace (1000+ zaměstnanců) a to v poměru 48% oproti 41%.
Se strategií pro content marketing pak mohou firmám významně pomoci externí poradenské společnosti.
Hlavními uváděnými cíly content marketingu jsou:
- budování povědomí o značce (82%)
- získávání leadů / kontaktů na konkrétní nové zákazníky (74%)
- získávání nových zákazníků (71%)
Je tedy zřejmé, že pro dotazované firmy představuje content marketing důležitý nástroj podpory obchodu.
Přehled nejoblíběnějších prostředků k oslovení cílového publika:
A co vy? Jak významnou roli hraje content marketing ve vaší komunikaci se zákazníky?
Máte pro tuto oblast definovanou strategii?
Pokud ne, rádi vám s ní pomůžeme.
Máte nějaké své ověřené tipy? Podělte se s námi, napište nám.
Dále si přečtěte:
Skvělé po-činy srozumitelných firem, jejich kultur a značkové komunikace, na jednom místě.
Číst víceOdpověď zní: spolu-tvorbou. Pomoci vám přitom může kreslená vizualizace a animované video.
Číst víceV předchozích článcích jsme se zabývali obecně generacemi X-menů a Y-lonů. Jak ale tyto poznatky…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.