Nábor je mrtev
Pojďme se spolu podívat do minulosti, do doby, kdy Nábor vládnul světu získávání zaměstnanců do…
Číst víceKomunikace s kandidáty je poslední dobou velmi žhavé téma. Zaujal nás článek firmy LMC, která provedla v květnu a červnu průzkum mezi uživateli portálů Jobs.cz a Prace.cz, ze kterého vyplynulo, že 90 % kandidátů očekává, že jim firma pošle svou reakci "už" do dvou týdnů od zaslání odpovědi na inzerát. A nemusí to hned být pozvánka na pohovor nebo odmítnutí, stačí jen informace, že životopis v pořádku dorazil.
To "už" máme v uvozovkách záměrně. Doba se změnila. Žijeme ve světě okamžité interakce, každý očekáváme, že bude komunikace probíhat bez jakékoli prodlevy, ať už jsme v roli zákazníka nebo kandidáta. O to je to horší, že ve většině případů nedorazí odpověď na zaslané CV žádná. A přitom je informovanost o průběhu výběrového řízení nadmíru důležitá - TO přece vypovídá o zaměstnavateli, který výběrové řízení koná. V době, kdy nabídka práce výrazně převyšuje poptávku a lidé si pečlivě vybírají svého budoucího zaměstnavatele, je velmi důležité si z kandidáta udělat sympatizanta firmy, ať už ho přijmete nebo ne.
To by se mohlo zaměstnavateli stát, že "už" zítra o něj nebude zájem.
Co myslíte?
Celý článek o provedeném průzkumu firmy LMC si přečtěte ZDE.
Dále si přečtěte:
1. Nejdřív vztah, potom cívíčka
2. Jak napsat pracovní inzerát
3. Mnoho povolaných, málo vyvolených?
Pojďme se spolu podívat do minulosti, do doby, kdy Nábor vládnul světu získávání zaměstnanců do…
Číst víceChcete úspěšnou značku zaměstnavatele? Začněte od základu.
Číst víceRozhodujete vy – marketéři, majitelé firem. Vy rozdáváte noty, podle kterých pak grafici hrají.…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.