Jak jsme pekli firemní hodnoty v Notinu - teaser
O čem ten e-book vlastně bude? Nalaďte se!
Číst víceVážení personalisté, pojďme i letos společně zjistit, jaké přístupy a nástroje mají v Employer Brandingu budoucnost a které jsou naopak pasé. Jaké části náboru jsou nejobtížnější a které náborové prostředky nejpoužívanější? Podle jakých parametrů se nejčastěji měří úspěšnost a jaké přínosy Employer Branding a HR marketing mají nejčastěji?
Na vašich názorech to stojí. A možná vás samotné vyplnění dotazníku a seznámení se s některými termíny může inspirovat. To vše Vám nezabere více než 15 minut času.
Děkujeme za spolupráci a slibujeme, že s vámi výsledky výzkumu, včetně komentáře a meziročního srovnání, nasdílíme na začátku června.
V dotazníku používáme dva termíny: Employer Branding a HR marketing. Dovolte nám je nyní vysvětlit.
Employer Branding (budování značky zaměstnavatele) je souborem aktivit, které mají za cíl zajistit, že se vaše společnost stane ještě lepším partnerem lidí —zaměstnavatelem — než je tomu doposud. Jedním z nástrojů budování značky zaměstnavatele je stanovení její ideální pozice prostřednictvím Employer Value Proposition (EVP).
HR marketing je souborem aktivit, které představují to nejlepší, co ve vaší společnosti máte a můžete jako zaměstnavatel lidem nabídnout. Základním nástrojem je plán marketingové komunikace zahrnujícící popis cílových skupin, nabídku, obsah a jeho formu, komunikační prostředky a kanály.
Employer Branding společnosti a jejich firemní kultury formuje, zatímco HR marketing společnosti představuje. V ideálním případě by měl HR marketing navazovat na strategii značky zaměstnavatele.
O čem ten e-book vlastně bude? Nalaďte se!
Číst víceNemusíte být kreativní agentura, abyste udělali náborovou kampaň, která si získá pozornost a bude…
Číst vícePakliže nemáte dobrý produkt, jasnou a jedinečnou nabídku, sklo výlohy leštit nemusíte.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.