Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

Employer Branding Workshop – dvoudenní nalejvárna

Dvoudenní intenzivní workshop, ze kterého budete odcházet s definovaným DNA značky vaší společnosti a s novým atraktivním náborovým inzerátem.

Proč je workshop na dva dny? Aby byl úspěch inzerátu zajištěn, je potřeba, aby v lidech vzbudil emoce a ty správné asociace. Zaujal ty správné oči natolik, že budou chtít vědět více. Chceme tedy, aby se během dvou dnů provázalo to, jací jako společnost jste, proč vaše firma existuje s tím, co nabízíte a co od svých lidí požadujete. Ano, bude to sice dřina, ale vaše inzeráty budou pak jako magnet pro lidi z vašich řad. 

Během prvního dne:

  • Vás naučíme, jak popsat nabídku společnosti jako zaměstnavatele, jak ji budovat a udržovat směrem k zaměstnancům a prodávat směrem ke kandidátům.
  • Jak díky značce zaměstnavatele přitáhnout, zapojit a udržovat si loajální zaměstnance.
  • Ukážeme vám, pomocí kterých KPI dokážete měřit přínosy značce zaměstnavatele.
  • Předložíme vám argumenty, díky kterým si před šéfem dokážete obhájit rozpočet na budování zaměstnavatelské značky a HR marketing.

Druhý den pak:

  • Využijeme výstupu z prvního dne.
  • Naučíme vás metodu, jak chytlavě a opravdově popsat pozici, kterou chcete obsadit.
  • Na příkladech ukážeme, jak zapojit sociální sítě do náborové komunikace.
  • Představíme best practice kariérních stránek.
  • NAPÍŠEME NÁBOROVÝ INZERÁT.

Začínáme v 9 hodin ráno a končíme kolem 17 hodiny. Po celý den se pak budeme držet osvědčeného receptu a z 1/3 vás zasvěcovat do teorie, z 1/3 ukazovat best practice a ty, kteří to dělají dobře, z 1/3 si vy sami budete zkoušet, jak popisujeme značku my. Proto máme také místo jen pro 15 z vás.

Abychom na workshopu využili stanovený čas efektivně a odvedli dobrou práci, tak přibližně týden před workshopem vás:

  • zlehka vyzpovídáme pomocí krátkého dotazníku, abychom si udělali přesnější obrázek o vaší společnosti,
  • požádáme o zaslání toho nejlepšího z vaší interní komunikace (interní časopis, facebookové příspěvky, apod..), 
  • poprosíme o zaslání jednoho inzerátu, který budeme na workshopu rozebírat.

Jak se workshopy líbily našim účastníkům?

"Série workshopu HR marketing zítřka pro mě byla velmi inspirativní. Workshopy jsou workshopy v pravém slova smyslu, jsou interaktivní a plné příkadů z praxe.V neposlední řade i díky networkingu ve velmi uvolněné atmosféře se na nich dozvíte spoustu zajímavých poznatků od dalších HR kolegů a kolegyň. Právě na základě této inspirace jsme se u nás ve společnosti rozhodli přidat více osobitosti a originality do našich inzerátu a externí komunikace obecně. Na nedostatek pozitivního ohlasu si určite stežovat nemůžeme :) Veronika Süssová, Dixons Retail SSC s.r.o.

"Celkově hodnotíme workshop velmi pozitivně, naplnil naše očekávání a potvrdili jste, že jste odborníky v oboru." Co jsme si odnesly: Persony - výborná pomůcka do budoucna pro tvorbu čehokoliv z oblasti Employer Brandingu (budeme pokračovat a vytvoříme zbývající persony). LinkedIn - tip pracovat kreativně s osobním profilem, nejspíš do budoucna vystačíme se základním zdarma účtem. Youtube - tip na délku videa, důležité není technické zpracování, ale obsah, používat piktogramy, znát klíčová slova pro oblast, kterou řeším. Atraktivní náborová komunikace – díky za spoustu tipu z Vaší "kuchařky", zvážíme, co využijeme na web, co jinde, budeme rádi za vaše doporučení, jak vylepšit náš stávající web. Pracovní inzerát – přidat „Proč“, používat piktogramy, obrázky. Hodnoty - nepředávat jen zaměstnancům, ale už uchazečům. Mít nadefinované poslání firmy, jednotlivých pozic. Ocenila jsem i konkrétní ukázky – hlavně u LinkedIn” Katerina Chvátalová, Personnel Consultant

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kdy a kde se potkáme?

3. - 4.11. v PRAZE (místo bude upřesněno)

 

Jak se přihlásit a kolik workshop stojí?

Pro registraci, prosím, využijte tohoto FORMULÁŘE

Cena workshopu EMPLOYER BRANDING – dvoudenní nalejvárna je 14 900 Kč bez DPH. Při přihlášení měsíc před termínem získáte 1 000 Kč slevu.

Jste spíše týmový hráč a práce vám jde lépe od ruky ve dvou nebo třech lidech? PŘIJĎTE NA WORKSHOP S KOLEGY! Vy zaplatíte plnou cenu, první kolega jen polovinu a ten druhý platit nic nemusí.

Po přihlášení vám zašleme fakturu a požádáme vás o její uhrazení před termínem workshopu. V případě, že se nebudete moct workshopu zúčastnit a dáte nám vědět 7 dnů před jeho termínem, vrátíme vám celou částku zpět. V opačném případě si můžete vybrat z jiného neobsazeného termínu v roce 2016.

Kdo vás workshopem provede?

Petr Hovorka                                       Zuzana Stroblová

cz.linkedin.com/in/petrhovorka1             cz.linkedin.com/in/zstroblova

 

 

 

Dále si můžete k tématu přečíst:

Na jakých webech hledáme inspiraci?

Jak na kariérní web. Aneb proč nebýt stoprocentní

Jak nadesignovat a vytvořit perfektní kariérní web

Jak zaujmout náborovým bannerem na LinkedInu?

 

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.