Značka zaměstnavatele – Přínosy a měření
V prvním dílu se rovnou dočtete, jaké má značka zaměstnavatele přínosy a jak je můžete měřit.
Číst víceNezapomeňte, cokoliv, co o sobě říkáte, co s lidmi sdílíte, ovlivňuje vaši značku,
tedy to, co k vám lidé cítí, jak vás vnímají.
Dříve než začnete maximalizovat svou vizibilitu, udělejte si jasno v tom, jak chcete být vnímáni, jaký obsah
a v jaké formě chcete s lidmi sdílet.
Dále si můžete přečíst:
Věříte v něco? Tak hop s tím na zeď.
Lapit ptáčka, nebo přitáhnout ten správný materiál?
Příběhy - pravdivé, skoro pravdivé, lživé i manipulativní, nicméně zatraceně funkční!
V prvním dílu se rovnou dočtete, jaké má značka zaměstnavatele přínosy a jak je můžete měřit.
Číst víceTy dny, kdy mohl mít člověk, firma nebo značka pevnou kontrolu nad svou reputací, jsou pryč.
Číst víceChystáte se dát vaše hodnoty na papír nebo stávající hodnoty revidovat? Pak si nejdříve odpovězte…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.