Výzkum aktuálních trendů v HR marketingu
Rádi bychom Vás pozvali k účasti na výzkumu aktuálních trendů v HR marketingu v České republice.
Číst vícePro vás, kteří odpovídáte ANO, jsme připravili zbrusu nový Employer Branding workshop. Spojili jsme síly s Kristýnou Wasylkiwovou, ex-employer branding manažerkou ostravské IT společnosti Tieto a současnou employer branding manažerkou tiskárny FINIDR (přečtěte si náš rozhovor s Kristýnou na téma přitahování ajťáků ve velkém) a připravili obsah, který vám ukáže jak strategickou tak praktickou část budování značky zaměstnavatele. Samozřejmě nebudou chybět úkoly, na kterých si vyzkoušíte vytvořit DNA vaší značky zaměstnavatele.
Chcete-li být schopni v budoucích letech, kdy bude počet lidí na trhu práce trvale klesat a nezaměstnanost se limitně blížit nule, přitahovat dostatečný počet správných lidí, zvyšovat jejich zapojení a snižovat nežádoucí fluktuaci, přijďte se naučit recept, který vám s tímto nelehkým úkolem může pomoci.
„Inspirující, motivující, svěží, chytří, s nadhledem.”
Jana Šťastná, Preciosa
„Díky za vyhození ze zajetých kolejí! Každé nestereotypní přemýšlení nakopne moji kreativitu a dneska se to parádně povedlo.“
Michala Stražovská, ZOOT
„Veľmi inšpiratívny workshop = kopa nových znalostí. Velmi oceňujem praktické úlohy -> reálná možnosť sa zamyslieť nad Employer Brandingom vlastnej společnosti a cez aktivity nachádzať odpovede na naše otázky – problémy. Veľa príkladov ako to robia iní -> varieta a inšpirácia. Workshop působí ako brainstorming -> zrázu má člověk nové nápady, resp. nový pohlad na problém. Skvelá organizácia – hravý prístup, skvelá atmosféra :-)“
Katarina Bilikova, Kistler Bratislava
„Verbalizovali ste mi to, čo som už tušila, ale nevedela, ako na to. Workshop mi poskytol nástroje a ingredience, ako upiecť správne chrumkavý náborový inzerát. Vďaka.“
Monika Korísteková, dm drogerie markt
„Celkově hodnotíme workshop velmi pozitivně, naplnil naše očekávání a potvrdili jste, že jste odborníky v oboru.”
Kateřina Chvátalová, Quadient
Kristýna Wasylkiwová
https://www.linkedin.com/in/kristynawasylkiwova/
“Má práce je mým koníčkem,” to tvrdí Kristýna, která se marketingem a Employer brandingem zabývá přes 10 let. V životě se řídí myšlenkou, že limity existuji jen v naších hlavách a že s humorem jde všechno líp. Je fascinována nekonečnými možnostmi a výzvami, které chtějí být při budování značky zaměstnavatele objeveny, pojmenovány a v lepším případě i „vyřešeny“. Nic se ale neděje samo. Vše je o lidech. Ti tvoří firmu, její kulturu. Kristy to ví, a proto se nejen v práci, ale i v osobním životě řídí především intuicí, selským rozumem a principem 3L – o Lidech, s Lidmi, pro Lidi. Ne nadarmo se říká: „Lidé mohou existovat bez firmy, ale firma bez lidí nikoliv.“ Ze zákulisí: Má slabost pro brownies a ujíždí na adrenalinu ;-)
Petr Hovorka
cz.linkedin.com/in/petrhovorka1
Petr od dětství miluje sport a obchod. Osm let dělal vrcholovou atletiku, prodávat „cokoli“ začal na základní škole. V podnikání se Petrovi oba světy — s kořením vytrvalosti, disciplíny, promyšlenosti a snů — spojují. A když Petr k těmto principům přidal ještě neporazitelnost týmů, zažehla se u něj láska k brandingu jako nástroje, který lidem a firmám pomáhá žít a podnikat vědoměji a být úspěšnější. V pekárně se věnuje tvorbě strategií a byznysu. Pracovní aktivity prokládá rodinou a vychutnáváním života. Někteří o něm říkají, že je nenapravitelný gurmán.
Rádi bychom Vás pozvali k účasti na výzkumu aktuálních trendů v HR marketingu v České republice.
Číst vícePřesvědčit lidi v krátkém čase k tomu, aby dali valem současnému zaměstnavateli a šli pracovat k…
Číst víceS benefity je to stejné jako se slevami v byznysu. Slevy poskytují zejména ty firmy, které nejsou…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.