Jak jsme pekli program doporučení společnosti IFE
Nejlepšími náboráři firmy jsou její vlastní zaměstnanci. Vědí, co společnost dělá, jaké to je v ní…
Číst vícePusťte si vybrané TED talks a načerpejte inspiraci k oceňování zaměstnanců.
Vybral jsem několik přednášek, ve kterých řečníci mluví o oceňování z různých pohledů. Sami si tak můžete poskládat svůj vlastní obrázek a promyslet jedinečný přístup, program oceňování, který bude odpovídat vaší firemní kultuře.
V této vtipné přednášce Mike mluví o tom, že existuje důležitý rozdíl mezi "uznáním" a "oceněním". Manažeři, týmy, firmy i jednotlivci, kteří tento rozdíl pochopí, mohou mít mnohem větší vliv, smysl a produktivitu ve svém životě i ve vztahu k lidem kolem sebe.
Měli jste někdy pocit, že mluvíte, ale nikdo vás neposlouchá? Pomůže vám Julian Treasure. Julian vám předvede, jak na to, abyste měli silný projev – od několika praktických hlasových cvičení až po tipy, jak mluvit s empatií.
Každý z nás už někdy někomu změnil život – obvykle aniž by si to uvědomoval. V této zábavné přednášce Drew vyzývá všechny, abychom oslavovali vůdcovství jako každodenní zlepšování životů druhých.
“Chceme být oceňovanými členy, vítězného týmu, spojených inspirativním posláním” říká ve své přednášce Graham, k jakému zjištění o motivaci lidí ve vlastní firmě dospěl. A obzvlášť zdůrazňuje potřebu zapojení poslání společnosti.
Osobní uznání je jedním z největších motivačních faktorů v životě. Už jen z tohoto důvodu by měli manažeři usilovně pracovat na tom, aby pravidelně oceňovali úsilí svých zaměstnanců.
A úplná klasika, povinná četba byznysu, na závěr.
Co nás motivuje k práci? Navzdory běžným představám to nejsou jen peníze. Ale není to ani radost ze samotné práce. Většině z nás se daří, když neustále rosteme a cítíme smysl v tom, co děláme. Dan Ariely představuje dva experimenty, které otevírají oči.
Kariérní analytik Dan Pink zkoumá fungování motivace, přičemž vychází ze skutečnosti, kterou sociologové na rozdíl od většiny manažerů znají: tradiční odměny nejsou vždy tak účinné, jak si myslíme.
Tak co jste si z přednášek poznamenali? Napište nám do Pekárny, rádi se vašimi postřehy inspirujeme.
Nejlepšími náboráři firmy jsou její vlastní zaměstnanci. Vědí, co společnost dělá, jaké to je v ní…
Číst víceCase study how an automotive company Faurecia increased company awarness and attracted 170…
Číst víceMožná právě řešíte, jak podpořit váš nábor zaměstnanců a přemýšlíte nad sociálními sítěmi. Pak by…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.