Značka zaměstnavatele – Vytyčení ideálu značky
Chcete-li budovat značku zaměstnavatele, potřebujete cíl, ke kterému můžete směřovat.
Číst víceO našem klientovi, vývojářích AspectWorks, jsme v minulosti již psali.
Společně s lidmi z této úspěšné české IT společnosti jsme pracovali na jejich strategii značky zaměstnavatele. Jako obvykle byly součástí projektu rozhovory se zaměstnanci, poznání cílových skupin kandidátů a studium konkurence. Protože u strategií nekončíme a rádi je i uvádíme v život, vytvořili jsme i představení AspectWorks pro kandidáty, které nakonec dostalo podobu webu a brožury.
Vždy se držíme pravidla, že by představení zaměstnavatele mělo popisovat firmu alespoň ve 3 kategoriích, a to:
1. Proč firma existuje a co je její přínos (nad rámec vydělání peněz) a co v důsledku toho dělá.
2. Jaká firma je, tedy jaká v ní panuje firemní kultura.
3. Co firma jako zaměstnavatel lidem nabízí.
Neustále se nám potvrzuje jeden fakt, a sice, že lidé příliš nevěří tomu, co jim říká „organizace”, tedy, když k nim promlouvá „paní firma”. Věnují však pozornost a důvěru tomu, co říkají samotní zaměstnanci. Proto v představení firem, která děláme, vždy vystupují konkrétní zaměstnanci se svými názory, příběhy a samozřejmě jmény a tvářemi.
Vždy ale klademe důraz na to, aby se nejednalo jen o hezké povídání, ale aby lidé svými názory podtrhovali pilíře, na kterých firma jako zaměstnavatel staví, které jsme společně definovali jako ty nejdůležitější ve strategii značky a které je nyní v komunikaci potřeba dostat lidem do hlav.
S tímto přístupem vzniklo i jednoduché představení zaměstnavatele AspectWorks. Nutno uvést, že v případě webu jsme tvůrci obsahu, kódování je dílem PinkFuture, se kterými jsme spolupracovali.
Brožuru si můžete prohlédnout zde.
Web pak naleznete na http://www.aspectworks.com
Chcete-li budovat značku zaměstnavatele, potřebujete cíl, ke kterému můžete směřovat.
Číst víceZa málo peněz hodně muziky. To platí pro nábor v Mozille. Jsou rychlejší a efektivnější.
Číst víceAneb jak se bude (možná) měnit management společností.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.