Na každou rybu platí jiná návnada
Perete se s náborem vývojářů, inovátorů, těch nejlepších specialistů na marketingovou komunikaci?…
Číst víceO našem klientovi, vývojářích AspectWorks, jsme v minulosti již psali.
Společně s lidmi z této úspěšné české IT společnosti jsme pracovali na jejich strategii značky zaměstnavatele. Jako obvykle byly součástí projektu rozhovory se zaměstnanci, poznání cílových skupin kandidátů a studium konkurence. Protože u strategií nekončíme a rádi je i uvádíme v život, vytvořili jsme i představení AspectWorks pro kandidáty, které nakonec dostalo podobu webu a brožury.
Vždy se držíme pravidla, že by představení zaměstnavatele mělo popisovat firmu alespoň ve 3 kategoriích, a to:
1. Proč firma existuje a co je její přínos (nad rámec vydělání peněz) a co v důsledku toho dělá.
2. Jaká firma je, tedy jaká v ní panuje firemní kultura.
3. Co firma jako zaměstnavatel lidem nabízí.
Neustále se nám potvrzuje jeden fakt, a sice, že lidé příliš nevěří tomu, co jim říká „organizace”, tedy, když k nim promlouvá „paní firma”. Věnují však pozornost a důvěru tomu, co říkají samotní zaměstnanci. Proto v představení firem, která děláme, vždy vystupují konkrétní zaměstnanci se svými názory, příběhy a samozřejmě jmény a tvářemi.
Vždy ale klademe důraz na to, aby se nejednalo jen o hezké povídání, ale aby lidé svými názory podtrhovali pilíře, na kterých firma jako zaměstnavatel staví, které jsme společně definovali jako ty nejdůležitější ve strategii značky a které je nyní v komunikaci potřeba dostat lidem do hlav.
S tímto přístupem vzniklo i jednoduché představení zaměstnavatele AspectWorks. Nutno uvést, že v případě webu jsme tvůrci obsahu, kódování je dílem PinkFuture, se kterými jsme spolupracovali.
Brožuru si můžete prohlédnout zde.
Web pak naleznete na http://www.aspectworks.com
Perete se s náborem vývojářů, inovátorů, těch nejlepších specialistů na marketingovou komunikaci?…
Číst víceJakým tématům v komunikaci se věnovat, pokud chceme přitahovat ty správné lidi pro náš business?
Číst víceNávod, jak jednoduše vysvětlit šéfům, jak je to se značkou zaměstnavatele.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.