Zaklínadlo jménem Talent Acquisition
V poslední době kam vlezu, tam na mne vyskočí Talent Acquisition. Je to jak zaklínadlo. Všichni o…
Číst víceBoj o talenty prý skončil.
Talent zvítězil.
Aby firma zaujala kvalitního kandidáta, musí mu ve správný moment předložit autentický obsah a využít k tomu atraktivní formu. Když se jí to nepodaří, skončí talentovaní lidé u úspěšnější konkurence. Kombinace sociálních sítí a videa je stále populárnější a řada firem investuje do natáčení Employer Branding videí.
V pekárně jsme se před časem zamýšleli nad správným přístupem. Dělají to firmy budující značku zaměstnavatele dobře? Dokáží si jasně stanovit, pro koho video natáčí a jaké má být jeho poselství? Má firma jako zaměstnavatel spíše informovat, nebo bavit a inspirovat?
Brzy zjistíme, jaké firmy se v Česku a na Slovensku umí prezentovat jako zaměstnavatel úplně nejlépe.
Golden Clip Awards 2016 nabídne inspiraci a 16. června v Bratislavě ocení ty nejlepší.
Odborníci na budování značky zaměstnavatele posoudí jak technickou náročnost zpracování, kreativitu a dopad videa na cílové skupiny, tak obsah, který podle nás dokáže ve stále tvrdší konkurenci doopravdy zaujmout.
Připravili jste Employer Branding video i vy? Do konce května ho můžete na webu ankety přihlásit do soutěže.
V poslední době kam vlezu, tam na mne vyskočí Talent Acquisition. Je to jak zaklínadlo. Všichni o…
Číst víceChcete-li budovat značku zaměstnavatele, potřebujete cíl, ke kterému můžete směřovat.
Číst víceJak takový projekt firmy Úspěšnější díky lidem probíhá?
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.