Konference humanbrand a další skvělé akce
Seznam letošních akcí, o kterých by každý personalista měl vědět. A být při tom.
Číst víceJak takový projekt firmy Úspěšnější díky lidem probíhá?
Připravili jsme přehled jednotlivých kroků, jak jdou obvykle za sebou. V první fázi projektu se soustředíme na vytvoření celostní firemní strategie, Firemního DNA, kterému případně předchází sladění řídícího týmu. Tato práce nám obvykle ve firmách zabere půl roku.
Následně spolupráce zpravidla probíhá formou měsíčních 1denních meetingů. Řídící tým na nich diskutuje plnění plánu a společně se věnujeme jednomu konkrétnímu tématu.
Jednou za kvartál jsou obvykle meetingy s řídícím týmem 2denní, abychom zvládli stanovit plán na další kvartál, ze kterého si členové týmu odvozují svůj individuální, a zároveň se mohli věnovat dalšímu rozvoji řídícího týmu.
Paralelně s těmito meetingy, pomáháme ve firmě nastavovat systém a rytmus porad (roční – kvartální – měsíční – týdenní – denní), zavádíme do procesu manažerské práce 1:1 rozhovory a v jejich vedení manažery trénujeme, nastavujeme strategii vzdělávání zaměstnanců a rozvoje lídrů, vedeme manažerskou akademii, provádíme průzkumy motivovanosti a plánujeme kroky vedoucí k posilování pečujícího prostředí, vymýšlíme aktivity a nástroje na podporu firemních hodnot, posilujeme kulturu zodpovědnosti, interní komunikaci, značku zaměstnavatele.
Nikomu na nich neříkáme, jak by to měl ve firmě dělat, současně se však neptáme na věci, které z individuální či kolektivní moudrosti efektivně nevzejdou. Kombinujeme gamifikované i běžné úkoly, individuální i skupinovou práci, domácí úkoly s prací na workshopech, komplexní otázky s jednoduchými. Práci s projektovými týmy prokládáme vždy rozcvičkami, zábavnými úkoly, které účastníkům dodají energii a zvednou náladu. Celou cestu máme před sebou itinerář, který nás společnou prací provází, a ke kterému se obracíme vždy, když se chystáme na další krok nebo rekapitulujeme hotovou práci.
A to je vše.
Děkujeme za pozornost a přejeme hodně štěstí. A to přeje připraveným, tak napište nebo rovnou zavolejte. Dáme řeč a uvidíme, jestli i vaše firma může být ještě Úspěšnější díky lidem.
Seznam letošních akcí, o kterých by každý personalista měl vědět. A být při tom.
Číst víceKdyž se na první schůzce s holkou ztrapníte a pak jí ještě měsíc nezavoláte, žádný vztah z toho…
Číst víceK oslovení talentovaných a motivovaných lidí uveřejňují firmy své náborové inzeráty. Jenže ouha.…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.