Je jedno, co o sobě říkáte, když vaši zaměstnanci říkají na Glassdoor něco jiného
Díky sociálním sítím planým slibům v náborové komunikaci odzvonilo. Lví podíl na tom má i Glassdoor…
Číst víceZadání: vytvořit přívětivou komunikační platformu na pravidelné bázi mezi vedením školy a (především) těmito cílovými skupinami:
Bolehlav: jak vytvořit, koncipovat, nazvat a psát časopis pro studenty na vysoké úrovni v situaci, kdy už ani jeden z realizačního týmu minimálně 15 let do žádné školy nechodí.
Časopis má být zdarma k dispozici na všech kontaktních místech školy pro studenty a zájemce o studium. Je také zařazený mezi propagační materiály na tzv. „road shows“, což jsou akce zaměřené na akvizici nových studentů. Periodicita je 4krát ročně, rozsah 16 stran, náklad 4000 kusů.
Rešerše:
Než jsme zafixovali směr, kterým se chceme při tvorbě periodika ubírat, probrali jsme se detailně tím, co víme o školních časopisech z vlastní praxe, jak jsme tyto časopisy vnímali, když jsme ještě byli jejich cílová skupina, a také tím, jaké časopisy známe z aktuálních vysokých škol a univerzit v České republice.
Idea:
Když se to vezme kolem a kolem v terminologii, je jistý rozdíl mezi „studentským časopisem“ a „časopisem pro studenty“. Studentské časopisy jsou éterem, prostředím pro všechny hlasy z lavic, které mají co říct, a to, co chtějí říct, umí zformulovat do čtivé podoby. Časopisy pro studenty jsou hlásnou troubou vedení, akademického nebo správního.
Editorial:
Naším zadavatelem je ředitelství VŠO a naším úkolem je prezentovat značku VŠO jako unikátní a specializovanou organizaci s přátelskou a vstřícnou atmosférou a jednoznačným zaměřením na studenta a na to, co pro něj škola může udělat.
Abychom si drželi jednotný vizuální styl a formu, vytvořili jsme pro všechna vydání z velké části pevný obsahový rámec, tzv. zrcadlo a designovou šablonu. Obsahově se pohybujeme v oboru cestovní ruch a letecký management. Snažíme se nabídnout studentům materiály propojující odborné informace, které se učí v rámci svých předmětů ve škole, s praktickými informacemi globálního (cestovní ruch nezná hranice) i lokálního (studujete v Praze) charakteru.
Reprezentujeme úhel pohledu, který říká – „co studuješ, tě může bavit“.
Jinak řečeno, vytváříme můstek mezi tím, co se studenti musí naučit, a mezi tím, co chtějí vědět. Tím povinným, co potřebují pro zkoušky, a tím dobrovolným, co je přirozeně zajímá a čemu dovolí, aby se dostalo do jejich pozornosti. Rádi bychom dosáhli toho, aby studenti pochopili, že nejlepších studijních výsledků a nejlepšího uplatnění v praxi dosáhnou tehdy, když se jim povede setřít hranice mezi těmito dvěma skupinami. A že Vysoká škola obchodní je jedinečným místem na české akademické půdě, které tyto možnosti má, zná a svým studentům zprostředkovává.
V rámci obsahu se tedy věnujeme tipům, radám a příkladům, které podpoří naše komunikační záměry vysvětlené výše, a také příběhům inspirativních lidí. Ti pocházejí ze studentského prostředí, z akademické obce a z praxe. Lov zajímavých lidí nás občas zavede i do mezinárodních vod. A tam se naše práce stává zajímavou i z lingvistického hlediska. Například rozhovor do prvního vydání časopisu GUIDEAMUS s paní Dagmar Grossmann, ředitelkou společnosti Grossmann Jet, vznikal v němčině, pro potřeby korektury byl slovenskou asistentkou paní Grossmann přeložen do angličtiny, aby nakonec vyšel v časopisu v češtině.
Shrnutí
Zadání jsme tedy pojali jako sérii těch nejodbornějších periodik, jaká vycházejí na českém mediálním trhu pro studenty a potenciální studenty Vysoké školy obchodní. O oborech, které se zde studují, o příležitostech, které studium skýtá, o úspěších úspěšných. Sbíráme názory, pohledy a doporučení a nabízíme je ve formě, která neuráží a pomáhá. Momentálně je v produkci třetí číslo, které vychází 15. 3., a reference zatím potvrzují, že směr jsme vybrali dobrý.
Tak tedy časopíšeme GUIDEAMUS
Dále si přečtěte:
1) VŠO - Jak získávat studenty v době, kdy jich ubývá?
2) VŠO - veletrhy vzdělávání, první rande mezi studenty a školou
3) Absolventi = nedostatkové zboží
Díky sociálním sítím planým slibům v náborové komunikaci odzvonilo. Lví podíl na tom má i Glassdoor…
Číst víceChcete představit svou značku zaměstnavatele uchazečům do úrovně firemní kultury? Použijte video.
Číst víceOdměny zužují naši pozornost a soustředí mysl na získání odměny a ne na dobré provedení úkolu.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.