IFE – Hrdina na zaměstnavatelské frontě
Pojďte nahlédnout Pekařům pod ruce a podívat se na proces budování jedné zaměstnavatelské značky…
Číst víceV nějakých případech fungují a v nějakých nikoliv. Při úzkém zaměření, když přímo před sebou vidíte cíl, když se na něj můžete upřít, odměny fungují velmi dobře, ale při skutečné úloze nebo problému je řešení někde na okraji, musíte se dívat kolem sebe, musíte se rozhlédnout, zapojit svoji kreativitu. Odměna totiž zužuje naše vnímání a omezuje naše možnosti.
Dan Pink se zmiňuje o experimentu, kde v 8 z 9 úloh vedly vyšší odměny k horší výkonnosti. Co tedy dělat, pokud chceme dosáhnout vysoké výkonnosti? Vábit lidi na ještě sladší cukr? Vyhrožovat jim ještě tvrdším bičem? Ne, potřebujeme nový přístup. Jaký? To se dozvíte v talku Dana Pinka.
Dámy a pánové,
Dan Pink o překvapivých vědeckých poznatcích o motivaci (18:36)
Jak se Vám to líbilo, co na to říkáte? Dejte vědět ;-)
Dále si přečtěte:
Trendy v B2B Content Marketingu pro rok 2014
Pojďte nahlédnout Pekařům pod ruce a podívat se na proces budování jedné zaměstnavatelské značky…
Číst vícePřijďte si na workshop pro recept, jak restartovat firemní kulturu a posílit vztahy uvnitř firmy.
Číst víceCome peek under the Bakers' hands and look into the step by step process of building an employer…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.