Nebuďte tak HR!
Umíte si ze své práce udělat legraci? Jestli ne, tak Jiří Charvát vám ukáže, že to s lehkou…
Číst víceCo si, my pekaři, vlastně představujeme pod budováním značky zaměstnavatele? Značka zaměstnavatele je pro nás základní filozofie firmy. Tím, proč firma existuje, čeho chce dosáhnout, čemu věří, jakou má firemní kulturu a co zaměstnancům nabízí, naplňuje název společnosti významy, se kterým se mohou lidé ztotožnit, spojit a který mohou následovat. Budování značky je pak pro nás strategie, skladba promyšlených kroků, jejíž cílem je značku, tedy to, jak lidé společnost jako zaměstnavatele vnímají, budovat.
Začínáme v 9 hodin ráno a končíme až máme hotovo, obvykle to je kolem 16:30. Po celý den se držíme léty osvědčeného receptu: 1/3 teorie, 1/3 příkladů z ČR i ze světa a 1/3 cvičení, kdy si sami budete zkoušet popisovat vlastní značku. Proto máme místo jen pro 8 z vás.
Po přihlášení vám zašleme fakturu a požádáme vás o její uhrazení před termínem workshopu. V případě, že se nebudete moct workshopu zúčastnit a dáte nám vědět 7 dnů před jeho termínem, vrátíme vám celou částku zpět. V opačném případě si můžete vybrat z jiného neobsazeného termínu v roce 2017.
"Veľmi inšpiratívny workshop = kopa nových znalostí. Velmi oceňujem praktické úlohy -> reálná možnosť sa zamyslieť nad Employer Brandingom vlastnej společnosti a cez aktivity nachádzať odpovede na naše otázky – problémy. Veľa príkladov ako to robia iní -> varieta a inšpirácia. Workshop působí ako brainstorming -> zrázu má člověk nové nápady, resp. nový pohlad na problém. Skvelá organizácia – hravý prístup, skvelá atmosféra :-)“
Katarina Bilikova z Kistler Bratislava
"Díky za vyhození ze zajetých kolejí! Každé nestereotypní přemýšlení nakopne moji kreativitu - a dneska se to parádně povedlo." Michala Stražovská, Evolta
„Verbalizovali ste mi to, čo som už tušila, ale nevedela, ako na to. Workshop mi poskytol nástroje a ingredience, ako upiecť správne chrumkavý náborový inzerát. Vďaka." Monika Korísteková, dm drogerie markt, s. r. o.
Petr Hovorka
cz.linkedin.com/in/petrhovorka1
Petr od dětství miluje sport a obchod. Osm let dělal vrcholovou atletiku, prodávat „cokoli“ začal na základní škole. V podnikání se Petrovi oba světy — s kořením vytrvalosti, disciplíny, promyšlenosti a snů — spojují. A když Petr k těmto principům přidal ještě neporazitelnost týmů, zažehla se u něj láska k brandingu jako nástroje, který lidem a firmám pomáhá žít a podnikat vědoměji a být úspěšnější. V pekárně se věnuje tvorbě strategií a byznysu. Pracovní aktivity prokládá rodinou a vychutnáváním života. Někteří o něm říkají, že je nenapravitelný gurmán.
Umíte si ze své práce udělat legraci? Jestli ne, tak Jiří Charvát vám ukáže, že to s lehkou…
Číst víceMezi úspěšnou a neúspěšnou náborovou komunikací je často tenká hranice. Je vymezena pochopením či…
Číst víceŠokující výsledky výzkumu mezi lidmi hledající práci na sociálních sítích a mobilech.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.