Inspirativní počiny – vol. 1
Pár skvělých po–činů z oblasti firemních kultur a značek zaměstnavatelů v České republice, na…
Číst víceVážení personalisté, pojďme společně i letos zjistit, jaké přístupy a nástroje v HR marketingu mají budoucnost a jaké jsou naopak pasé. Jaké oblasti v náboru jsou nejobtížnější a které prostředky nejpoužívanější? Podle jakých parametrů se nejčastěji měří úspěšnost HR marketingových aktivit? Jaké přínosy mají HR marketingové aktivity nejčastěji? S výsledky z minulého roku se můžete seznámit zde.
Na Vašich názorech to stojí. A možná Vás samotné vyplnění dotazníku a seznámení se s některými termíny může inspirovat. To vše by Vám nemělo zabrat více než 10 minut času.
Děkujeme za spolupráci a slibujeme, že s Vámi výsledky výzkumu, včetně komentáře a meziročního srovnání, nasdílíme do konce března.
Výzkum jsme připravili ve spolupráci s expertem na výzkumy Davidem Šimákem, specialistkou na vztahy s lidmi Hankou Smítalovou a human relations konzultantem Petrem Skondrojanisem.
Pár skvělých po–činů z oblasti firemních kultur a značek zaměstnavatelů v České republice, na…
Číst víceJak na strategii firmy, aby opravdu žila? Zapojte své lidi do tvorby a vizualizujte ji.
Číst více“Musíme pracovat na budování značky zaměstnavatele!”
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.