Značková komunikace vs. výkonnostní kampaně
Udělat dobrou kampaň, která firmě přivede hromadu nových zaměstnanců, je snem nejednoho…
Číst vícePodle Simona Sinka je to někdo, kdo dodává zaměstnancům pocit bezpečí, kdo čerpá z kruhu důvěry. Ale vytváření důvěry a bezpečí - především v nestabilní ekonomice - znamená vzít na sebe velkou část zodpovědnosti.
Nefunguje to tak jednoduše, že člověk řekne "věřte mi" a ostatní mu budou věřit. Jak tedy vyvolat v lidech pocit bezpěčí a důvěry? Jak dosáhnout toho aby za nás někdo obětoval krev, pot a slzy?
Podívejte se na další velice úspěšný talk od Simona Sinka, který má dnes vice než 17 mil shlédnutí:
Začněte s Proč: Jak velcí vůdci inspirují k akci
Každý člověk a každá společnost na světě ví co dělá. Něktěří vědí jak to dělají, ale opravdu málo lidí a organizací ví proč dělá to, co dělá. Zdánlivě jednoduchá otázka... ale pokud si na ni umíte odpovědět, změní vše.
Udělat dobrou kampaň, která firmě přivede hromadu nových zaměstnanců, je snem nejednoho…
Číst víceV předešlých dílech našeho seriálu „Rovnice atraktivní náborové komunikace“ jsme se věnovali…
Číst víceSkvělé po-činy srozumitelných firem, jejich kultur a značkové komunikace, na jednom místě.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.