TED.com #3: Jak ztratit kontrolu nad svou značkou?
Ty dny, kdy mohl mít člověk, firma nebo značka pevnou kontrolu nad svou reputací, jsou pryč.
Číst víceMožná to taky znáte. “Před rokem jsme se dohodli, že uděláme xy, že je to skvělý nápad, dali jsme tomu “vysokou prioritu” a zatím jsme s tím vůbec nepohnuli. Já už si ani nepamatuji, kdo měl udělat první krok. A jak jsme si vůbec představovali, že bude vypadat nějaký milník?”
Změny se ve firmách dějí na denní bázi. Větší změny, oproti těm malým, potřebují přípravu, plán a hlavně – vyladěný tým. Tým, ve kterém panuje důvěra, členové využívají konflikty k cizelování, oddanost vůči týmu, vyjasněné zodpovědnosti a také schopnost sledovat společný cíl.
Takový zdravý a výkonný tým totiž obvykle dokáže realizovat jakkoliv velkou změnu. Postačí mu jen čas a prostředky. Když však začnete realizovat změnu s nesladěným týmem, obvykle skončí projekt nezdarem. Někde se zasekne. Ztratí dynamiku a po čase vyšumí.
Protože v BrandBakers Advisory realizujeme změny v oblasti výkonnosti firem prostřednictvím angažovanosti zaměstnanců, narážíme na tento problém velmi často. Po ruce máme vždy promakaný a praxí odzkoušený dvoudenní workshop na ladění týmů. Funguje až neuvěřitelně spolehlivě.
Prolistujte si prezentaci, která nás workshopem provází. A jestli se chystáte na změnu a cítíte, že tým není sladěný, připravený, zavolejte. Ušetříte si hodně času, sil a prostředků a vyhnete se frustraci z dalšího projektu, který slibně začal, všem se nám líbil, ale nějak nedopadl.
https://www.slideshare.net/Petr_Hovorka/ladn-tmu-workshop
_______________________
Jsme BrandBakers Advisory.
Děláme firmy úspěšnější díky lidem.
Zvyšujeme angažovanost, snižujeme fluktuaci a přitahujeme ty správné lidi.
☎️ Pojďme si o tom nezávazně popovídat. Zavolejte nebo napište Petrovi.
+420 602 271 011, petr.hovorka@brandbakers.cz
Ty dny, kdy mohl mít člověk, firma nebo značka pevnou kontrolu nad svou reputací, jsou pryč.
Číst více..je pojem. A pro koho ne, ten možná ještě není z dnešního pohledu ten správně zarytý nadšenec pro…
Číst víceO videích v náborové komunikaci jsme psali už před časem a přidali jsme tehdy i pár tipů, jak na to…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.