Program doporučení 2.0 (= jinak a lépe)
Aneb když jsou peníze jen příjemnou třešničkou na dortu, nikoli hlavním zdrojem motivace…
Číst víceAbydos. Středně velká rodinná firma z Hazlova u Františkových Lázní vás na svém webu nezasype nabídkou work-life balance či kariérních možností. Dominantní roli zde naopak hraje firemní kultura. Ta se jako téma prolíná veškerým obsahem webu. Je přítomna v nabídce kandidátům, mluví o ní samotní zaměstnanci ve videích. Právě kultura je to, co dokáže Abydos od velkých fabrik v okolí odlišit nejvíce.
„Jsme řešením tvých problémů, tvoje příležitost. Jestli na to máš.“ Tak zní ústřední slogan na kariérním webu. Znamená to, že když zvládnete náročnou práci v drsném prostředí (brusírna a lakovna nejsou místa pro slečinky), stanete se součástí rodiny, která se o vás postará. Firma vám pomůže vysekat se z problémů finančních i osobních, dá vám šanci, i když má vaše minulost nějaké ty škraloupy. Kdo tvrdě pracuje, vydělá si jako v Německu. V podstatě tak by se dala shrnout nabídka společnosti na dělnických profesích, kterých je ve firmě samozřejmě nejvíce. Abydos otevřeně říká, že není firmou pro každého.
Obsah, použitý jazyk i styl fotek a videí působí opravdově. Není zde vidět snaha něco přikrášlit či skrýt. Po pár minutách strávených na webu máte jako kandidát jasno o tom, s jakými lidmi, v jakých podmínkách budete pracovat. Výhodou je, že kandidáty, kteří do Abydos po zhlédnutí webu přijdou, vědí, co je čeká a že to nebude procházka růžovým sadem. Tato firma se vás nesnaží opít rohlíkem a nalákat na superlativy. Prostě vám věci ukazuje takové, jaké skutečně jsou.
Ústředním obsahem kariérního webu jsou videa zaměstnanců. Jejich příběhy a názory jsou opravdové a necenzurované. Nevadí, že v nich na adresu firmy nezaznívají jen superlativy. Cílem není firmu vychválit do nebe, ale představit ji takovou, jaká skutečně je. Navíc se vše odehrává v pracovním prostředí takže si kandidát udělá dobrý obrázek o tom, jak to v Abydosu vypadá.
Jsem rád, že jsme Abydosu moli pomoci formulovat nabídku a své představení kandidátům, že jsme mohli pracovat s managementem, mluvit se zaměstnanci, stát se tvůrci strategie a podílet se na tvorbě obsahu. Byla to zajímavá zkušenost.
Aneb když jsou peníze jen příjemnou třešničkou na dortu, nikoli hlavním zdrojem motivace…
Číst víceNečekejte až vyděláte první milión, aby jste udělali něco pro druhé. Jestli se můžete o něco…
Číst víceLinkovaným sešitem na vysokoškoláky? Ano i takové věci děláme. A světe div se, ono to funguje.…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.