Co je lepší než angažovanost?
Mnoho ředitelů a manažerů sní o vysoké úrovni zapojení svých lidí. Neexistuje ale ještě něco…
Číst víceTyto firmy se pak horlivě věnují hledání společného smyslu a hodnot v rámci interního brandingu. Naplněni myšlenkami o inovacích, radosti z práce a světě, který je den ode dne lepší díky našim šamponům, věšíme po chodbách plakáty, natáčíme krásná videa, společně jezdíme na lyže, grilujeme a máme se rádi.
Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.
A jaký názor máte Vy? Podělte se s námi. Pakliže Vás článek zaujal, prosíme lajkujte a šiřte. Děkujeme!
Dále si můžete přečíst:
VŠO - veletrhy vzdělávání, první rande mezi studenty a školou
Optiscont a jeho život podle BrandBooku
Myslíte, že v B2B není značka důležitá? Vypadá to, že se šeredně pletete.
Mnoho ředitelů a manažerů sní o vysoké úrovni zapojení svých lidí. Neexistuje ale ještě něco…
Číst víceZávěrečný díl našeho seriálu o přitažlivé náborové komunikaci se věnuje místům, ve kterých můžeme…
Číst víceAgilní, agilita, agile, „edžajl“… Tohle slovo, či jeho variace, jste již určitě slyšeli.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.