Jak na firemní sociální sítě? Prostě začněte něco dělat
Cena za použití sociálních sítí = 0 Kč. Cena za úspěch na sociálních sítích = atraktivní obsah.
Číst víceNa kom záleží nejvíce, jestli se hodnoty začnou ve firmě opravdu žít?
Samozřejmě, na prvním místě je management, ke kterému celá firma vzhlíží. “Myslí to s hodnotami vážně, chovají se podle nich, nebo je to jen hra naoko?” ptají se lidé ve firmě.
Když máte tento bod ošetřený, přichází na řadu manažeři, team lídři, střední management. Lidé, kteří ve firmách vedou nejvíce lidí a na kterých záleží jestli se hodnoty dostanou do celé firmy.
Jedním z nejdůležitějších nástrojů manažerů pro vedení lidí a upevňování firemních hodnot jsou 1:1. Zpětnovazební rozhovory které jsou o výsledcích, rozvoji jednotlivců a také o chování, přístupy – tedy hodnotách. Vždy se vyplatí dát manažerům do rukou nástroje, třeba jednoduchý formulář (a manuál, jak se formulářem pracovat), který mohou na 1:1 rozhovorech používat.
Obr. Formulář a manuál pro žití firemních hodnot v Notino
Často ve firmách narazíme na to, že manažeři 1:1 rozhovory neumí vést. Neumí lidi správně a s lehkostí oceňovat, dávat zpětnou vazbu, diskutovat o rozvoji a posunu, jak v rámci výsledků, tak v oblasti žití firemních hodnot. V tu chvíli je nejlepší připravit rozvojové tréninky, které manažerům tyto kompetence doplní.
Balík tipů k oceňování je v našem ebooku Employer Branding 2022 / Jak zapojit lidi a roztočit byznys. Stáhněte si jej ;-)
Podporování hodnot funguje nejen při 1:1 rozhovorech, ale také při diskusích v rámci týmových porad. Aby otevření tématu hodnot bylo pro manažery příjemnější a nenásilné, můžete použít třeba naše Hodnotové karty.
Obr. Hodnotové karty BrandBakers Advisory
Karty si můžete objednat na advisory@brandbakers.cz
Pro firemní hodnoty je nejdůležitější diskuse. Neustálé vyjasňování toho, jaké chování od sebe navzájem očekáváme. Diskuse posiluje porozumění, důvěru, vztahy a spolupráci.
Jak firemní hodnoty najít, pojmenovat, vysvětlit a postupně do firmy zavést si přečtěte v komplexní případové studii Jak jsme pekli firemní hodnoty v Notinu.
Cena za použití sociálních sítí = 0 Kč. Cena za úspěch na sociálních sítích = atraktivní obsah.
Číst víceDíky sociálním sítím planým slibům v náborové komunikaci odzvonilo. Lví podíl na tom má i Glassdoor…
Číst víceVšechny firmy chtějí mít skvělé zaměstnance – schopné a talentované lidi, kteří kopou za svou firmu…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.