Preonboardingový web – laťka pěkně vysoko!
Když jste IT firma v Praze, kariérní stránky vám už stačit nemusí.
Číst víceNezapomeňte, cokoliv, co o sobě říkáte, co s lidmi sdílíte, ovlivňuje vaši značku,
tedy to, co k vám lidé cítí, jak vás vnímají.
Dříve než začnete maximalizovat svou vizibilitu, udělejte si jasno v tom, jak chcete být vnímáni, jaký obsah
a v jaké formě chcete s lidmi sdílet.
Dále si můžete přečíst:
Věříte v něco? Tak hop s tím na zeď.
Lapit ptáčka, nebo přitáhnout ten správný materiál?
Příběhy - pravdivé, skoro pravdivé, lživé i manipulativní, nicméně zatraceně funkční!
Když jste IT firma v Praze, kariérní stránky vám už stačit nemusí.
Číst víceWith the decreasing number of workers in the Czech Republic, slowly growing enonomy and the…
Číst víceNa Mission Statement, tedy vyjádření poslání firmy, někdo nahlíží jako na bezcennou formulaci,…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.