Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

Optiscont a jeho život podle BrandBooku

Optiscont nás oslovil v době, kdy byl dobře nastartovanou mladou a nadějně se rozvíjející firmou.

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

Jak jsme pomáhali iCabrio na svět

iCabrio je rodinná půjčovna kabrioletů v pravém slova smyslu. Všechna jejich auta jsou totiž členy…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Reklama vs. Branding. Aneb zůstat při zemi se vyplácí.

Spousta firem má stále zákazníka za blbce. Proč si lámat hlavu s tím, jak má vypadat skutečný…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Konference Brand Mixer - One Brand / One Nation přeložena na 25.6.

Je to zastávka na cestě šíření našeho přesvědčení, že dobrou značku ve firmách budují zaměstnanci…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Makej, ne? ...prémie budou.

Vyberte si. Můžete takto povzbuzovat své lidi, slibovat prémie, větším machrům podíly na zisku nebo…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Dělníci služeb aneb procesní versus lidské služby

Poslední zážitek ze služby mám díky reklamaci svého MP3 přehrávače. Mall.cz mám rád pro jejich…

Číst více
 
Petr Hovorka / Myšlenky / 28. 4. 2020

Trendy Employer Brandingu v roce 2020 v České republice

Čeká nás magický rok 2020. Plný změn, nejen v oblasti employer brandingu.

Číst více
 
Petr Hovorka / Rozhovory / 28. 4. 2020

Lepší krotit tygry než kopat osly do zadku

Aneb jak v JYSK naplňují KPI 80 % vedoucích z vlastních řad.

Číst více
 
Petr Hovorka / Tipy / 28. 4. 2020

Pečující prostředí

Půlka předpokladu, aby lidi práce ve firmě bavila.

Číst více
 
Petr Hovorka / Myšlenky / 28. 4. 2020

Úspěšnější díky lidem

Je mnoho cest, jak udělat firmu ještě úspěšnější. Jedna však zafunguje téměř vždy.

Číst více
 
Petr Hovorka / Rozhovory / 28. 4. 2020

EVP – fokus pro vaši značku zaměstnavatele

Vyzpovídal jsem Veronikou Horákovou, jak budují značku zaměstnavatele v Air Bank.

Číst více
 
Petr Hovorka / Tipy / 28. 4. 2020

Inspirativní počiny – vol. 16

Skvělé po-činy srozumitelných firem, jejich kultur a značkové komunikace, na jednom místě.

Číst více
 
Petr Hovorka / Rozhovory / 28. 4. 2020

Firemní hodnoty – střelka, která ukazuje směr

Dominika Mýtna z EYELEVEL nám prozradila, jak jim firemní hodnoty pomáhají dělat byznys.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Employer Branding v IKEA

Jak značka zaměstnavatele pomáhá dělat úspěšný byznys

Číst více
 
Petr Hovorka / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Firemní hodnoty – 1. část (základy)

Vyvarujte se klišé a vyšvihněte hodnoty, které vaši firmu odliší a posílí.

Číst více
 
Petr Hovorka / Tipy / 28. 4. 2020

Na čem dnes záleží

Aneb jak se bude (možná) měnit management společností.

Číst více
 
Jiří Landa / Tipy / 21. 1. 2020

Kariérní web, nástroj pro úspěšný nábor

Jak udělat kariérní web, který přivádí do firmy ty správné kandidáty? Čemu věnovat pozornost?

Číst více

Předchozí 1 7 13 19 22 23 24 25 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.