Jak získávat ty nejlepší kandidáty pro váš business

Nepotřebujeme ty, kteří jen hledají práci. Potřebujeme lidi, kteří chtějí být součástí ECCO a hodí se k nám.

ECCO nejen vyrábí, ale ve své vlastní retailové síti také prodává úžasné boty a módní doplňky. Více než jiné firmy si zakládá na tom, že zaměstnanci jsou skutečnými ambasadory značky, mají vztah k hodnotám, které reprezentuje, věří jejím produktům. S nedostatkem kandidátů se ECCO nepotýká. Řada z nich přichází na doporučení zaměstnanců. Klíčová je však kvalita kandidátů. A ta je definována nejen schopnostmi a znalostmi, ale především měrou motivace člověka podílet se na tom, co společnost dělá a oč usiluje, osobnostními charakteristikami odpovídajícími firemní kultuře. 

Autentické představení a výběr správných kandidátů

Základem je poskytnout kandidátům dostatek informací, díky kterým ECCO porozuí a dokáží si představit, co je jako zaměstnance společnosti čeká. A to se týká nejen kariérního webu, ale vůbec celého náborového procesu. Všichni, kteří se na něm za ECCO podílejí by měli umět společnost správně představit, mít jasnou představu o tom, jaké vlastnosti u kandidátů hledat a jak je objevit. 

S čím jsme klientovi pomohli a pomáháme

  • Employer Value Proposition a představení společnosti
  • Persony správných kandidátů
  • Manuál pro náboráře a hiring manažery
  • Zapojení zaměstnanců do tvorby a šíření obsahu komunikace
  • Kariérní web a tištěné materiály pro kandidáty

A takto vypadá představení zaměstnavatele ECCO na kariérním webu: https://www.prace-ecco.cz/

Co o naší spolupráci říká klient

„Když jsem cítila potřebu, že musíme náš employer branding nějak posunout a vytvořit kariérní stránky a zprofesionalizovat námi vytvořené materiály k náboru, rovnou jsem oslovila BrandBakers, které jsem již delší dobu sledovala. Byla jsem hodně zvědavá, jak taková spolupráce bude probíhat, protože je něco jiného sledovat výsledky a něco jiného být součástí řešení. Musím říct, že jsem ani chvíli nelitovala svého výběru. Od první schůzky vše profesionální, jasný plán, jak se bude postupovat, předpokládané termíny, kdy budou jednotlivé fáze hotové a jasná a přesná cenová kalkulace. A pak vše běželo opravdu podle plánu, pokud jsme to nezdržovali my:-) Nejvíc mně překvapil způsob sběru informací od zaměstnanců, kdy nebyl přítomen nikdo z vedení, takže nebyli svázaní a dávali nám pozitivní feedback na setkání s BrandBakers. Z finálního výsledku jsme byli všichni nadšení, BrandBakers se přesně povedlo vystihnout atmosféru a kulturu v naší společnosti a to vše přenést i do fotek, videí, celého webu a všech našich materiálů. Není divu, že cokoli dalšího potřebujeme upravit, předělat, cokoli, zůstáváme věrní naší spolupráci s BrandBakers.“
Barbora Starynec, HR Business Partner, ECCO

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.