Kde jinde můžete štěpit atom?
Tak schválně? Kde jinde? Pavel Puff do jádra kladivem sice nebouchá, ale vede ve Skupině ČEZ tým…
Číst víceHR marketing je dnes ukřičeným světem, ve kterém se hodně mluví, ale málo se toho řekne. Sama skutečnost, že jako firma komunikujeme, ještě neznamená, že kandidátům dokážeme odpovědět na otázku „Kdo jste, co děláte a jaké to je u vás pracovat?“ Srozumitelnost je základem pro vybudování značky. Jak tedy komunikovat tak, aby nám lidé rozuměli?
Přijďte s námi dobře posnídat a dozvědět se něco o tom, jak můžete udělat další krok směrem k motivovanosti lidí.
Lidé se totiž nedají jednoduše motivovat. Neexistuje žádný kohoutek ani tlačítko motivovanosti. Nepleťme si vnitřní motivaci s vnější stimulací, kterou firmy praktikují prostřednictvím peněz, benefitů a ano, také trestů – klasického cukru a biče.
Pravděpodobně jste již slyšeli příběh o třech zednících. Všichni tři dělají stejnou práci. Člověk, který jde kolem, se jich postupně ptá, co že to vlastně dělají. První odvětí, že rovná cihly. Druhý, že staví zeď. A třetí prohlásí, že buduje katedrálu. Asi si všichni dovedeme představit, v čem se liší přístup stavitele katedrály od člověka, který staví zeď, nebo od toho, který rovná cihly. Tak jen ve zkratce. Myslím si, že stavitel něčeho většího, než je pouhá zeď, především chápe, jak jeho práce přispívá celku. To mu nejspíše dává nadhled a obrovskou motivaci.
Jinými slovy – lidé pravděpodobněji najdou smysl ve své práci ve chvíli, kdy rozumí, na čem se podílí a jaký má jejich práce přínos či dopad. Firma musí nejdříve vytvořit srozumitelnost (či DNA srozumitelné firmy nebo celostní Employer Value Proposition).
Co s vámi nasdílíme?
Kdybyste se chtěli na snídani připravit (ano, i takoví se mezi vámi občas najdou), můžete si přečíst článek Klíč k motivovaným zaměstnancům? Srozumitelná firma nebo budování značky zaměstnavatele uvnitř firmy.
Kdy, kde a za kolik?
Posnídají s vámi Jirka Landa a Petr Hovorka, zakladatelé BrandBakers.
Jirka je dobrodruhem, který v životě dělal ledacos. Studoval marketing na melbournské college a na pražské VŠE, pracoval jako uklízeč záchodků v největším casinu na jižní polokouli, tiskový produkční, account manager, obchodník či copywriter, 6 let vedl reklamní agenturu Men on the Moon. Tak dlouho se pídil po tom, co jsou jeho klienti zač, co, komu a proč chtějí ve své marketingové komunikaci říci, aby nakonec zjistil, že odpovědi na jeho věčné otázky má vždy značka. Pokud zrovna nepeče značky, tráví čas s rodinou, na tenisovém kurtě nebo na rybách.
Petr od dětství miluje sport a obchod. Osm let dělal vrcholovou atletiku, prodávat „cokoli“ začal na základní škole. V podnikání se Petrovi oba světy – plné nadšení, vytrvalosti a disciplíny – spojily. Dnes pomáhá firmám být ještě úspěšnější díky vlastním lidem. Jeho specialitou je budování značek zaměstnavatelů, posilování firemních kultur a stmelování řídících týmů. Čerpá ze svých zkušeností z vlastního byznysu, zejména pak nakladatelství, které 13 let vedl. Pracovní aktivity prokládá cestováním s rodinou a vychutnáváním života.
Tak schválně? Kde jinde? Pavel Puff do jádra kladivem sice nebouchá, ale vede ve Skupině ČEZ tým…
Číst vícePro někoho krize, pro někoho příležitost. Pro firmy, které chtějí toto období uchopit jako…
Číst víceRuku na srce, milí HRisté. Kdo z vás by si nepřál, aby v tom příštím roce byla vaše firma…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.