Rovnice atraktivní náborové komunikace – 3. díl (smysluplná komunikace)
Jak namíchat ten správný koktejl náborové komunikace, aby byla pro cílovou skupinu kandidátů…
Číst víceNěkteré firmy zběsile loví nové zaměstnance, všemožně (i nemožně) je lákají a přitom zapomínají na vlastní zaměstnance. Leckdy tak více zaměstnanců ztratí než získají.
Při budování značky zaměstnavatele jsou zaměstnanci vždy na prvním místě. Employees First, Candidates Second. Jsou součástí procesu jejího definování a naplňování (žití). Protože ústředním cílem Employer Brandingu je větší zapojení (angažovanost) současných zaměstnanců.
Na diskusní snídani vám chceme ukázat, jak budovat značku zaměstnavatele prostřednictvím designování zkušenosti zaměstnanců, která vzniká zejména tím, co a jak uvnitř firem děláte a podstatně méně tím, co o sobě říkáte. Snídani jsme připravili tak, abychom vám v prvních 45 minutách představili základní nástroje, nasdíleli příklady z praxe a poté měli největší prostor na diskusi a sdílení. Protože od předchozích účastníků víme, že nejvíce oceňují sdílení zkušeností. A my se vůbec nezlobíme, že nemáme hlavní roli. Co si ze snídaně odnesete záleží z velké části na vás.
Co s vámi nasdílíme?
Kdybyste se chtěli na snídani připravit (ano, i takoví se mezi vámi občas najdou), můžete si přečíst článek o Employee Experience s názvem Zkušenost zaměstnanců až na prvním místě nebo o budování značky zaměstnavatele uvnitř firmy.
Kdy, kde a za kolik?
Posnídá s vámi Magda Hájková a Petr Hovorka.
Magda se věnuje HR oblasti několik let, a to jak z pohledu interního HR, tak i z externího konzultanství. Její parketou je dlouhodobý a komplexní rozvoj zaměstnanců, jejich stabilizace a budování firemní kultury. Na problémy se snaží dívat v kontextu celé situace a má velkou důvěru v lidské schopnosti. Věří, že změna je možná a podporuje firmy i její zaměstnance a vedoucí na cestě změn. V tom jí pomáhá její psychoterapeutické vzdělání. Její velkou vášní je cestování, prožívaní chutí i vůní míst dalekých i blízkých.
Petr od dětství miluje sport a obchod. Osm let dělal vrcholovou atletiku, prodávat „cokoli“ začal na základní škole. V podnikání se Petrovi oba světy – plné nadšení, vytrvalosti a disciplíny – spojily. Dnes pomáhá firmám být ještě úspěšnější díky vlastním lidem. Jeho specialitou je budování značek zaměstnavatelů, posilování firemních kultur a stmelování řídících týmů. Čerpá ze svých zkušeností z vlastního byznysu, zejména pak nakladatelství, které 13 let vedl. Pracovní aktivity prokládá cestováním s rodinou a vychutnáváním života.
3. ročník konference Employer Branding Experience. Letos uslyšíte příběhy firem Air Bank, EYELEVEL, Tesena, McDonald’s nebo Kiwi. Navíc – nově – se budete moci zúčastnit dvou hodinových workshopů, na kterých se budeme věnovat tématům jako definování EVP, žití podle firemních hodnot, gamifikace onboardingu, tvorba obsahu komunikace a persón kandidátů či měření HR marketingových aktivit.
Jak namíchat ten správný koktejl náborové komunikace, aby byla pro cílovou skupinu kandidátů…
Číst více*83 % českých HR manažerů považuje budování zaměstnavatelské značky za svou disciplínu. Ve světě si…
Číst víceSkvělý pomocník, který vás povede k cíli.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.