Značka zaměstnavatele – Souznění se značkou uvnitř
Příběh o budování značky zaměstnavatele uvnitř firmy.
Číst víceZveme vás 14. 5. do Vnitroblocku na snídani věnovanou tématu
„HR marketing a náborový proces ruku v ruce“.
Pro mnoho firem je nábor nových zaměstnanců nepříjemné a drahé martýrium.
Zaujmout v záplavě nabídek, které na dnešním trhu práce jsou, není vůbec jednoduché a řada pokusů na poli HR marketingu končí fiaskem. Co vůbec lidi při výběru zaměstnavatele zajímá a na co slyší? Věří vůbec všem těm nabídkám a superlativům, kterými je zásobujeme?
Čím to je, že odezva kandidátů na naše inzeráty a kampaně je tak slabá? To je jen pár z celé řady otázek, nad kterými si jako hiring manažeři, náboráři a HR marketéři lámeme hlavu.
Snaha urvat pozornost pro naší firmu a přesvědčit kandidáty o tom, že my jsme pro ně ti správní vede často k tomu, že se firmy prezentují jako lepší, než ve skutečnosti jsou, a vyvolávají velká očekávání, která v reálu nejsou schopny naplnit. Zklamání často přichází hned poté, co očekáváními naplněný kandidát pošle svůj životopis. A to nechceme. Pro naši značku zaměstnavatele není přece nic horšího, než produkovat zklamané lidi.
Jak na HR marketing?
Jirka Landa z BrandBakers bude společně s vámi hledat odpovědi na tyto otázky, podělí se
o příklady konkrétních kampaní i důvody, proč fungovaly a proč ne, tipy a best practices, ke kterým se dopracoval za několik let práce na zaměstnavatelských značkách desítek firem v Čechách a na Slovensku.
Jak dosáhnout toho, že o nás i odmítnutí kandidáti budou mluvit hezky?
Petra Nulíčková se s vámi podělí o své zkušenosti z náboru v Alza.cz, představí náborový proces firmy, do které se hlásí ročně tisíce kandidátů, KPIs, která sledují i páky, která má jako náborář na manažery týmů, do kterých hledá nové zaměstnance.
Petra Nulíčková (Alza.cz) a Jirka Landa (BrandBakers) se na Vás těší 14. 5. 2019 v pražském Vnitroblocku. Účast je zdarma a maximální počet účastníků je 40. Zaregistrujte se proto co nejdříve.
Příběh o budování značky zaměstnavatele uvnitř firmy.
Číst více5 tipů, jak posílit angažovanost v době hybridní
Číst víceA teď s pravdou ven! Celosvětově pouze 20 % značek přináší lidem přidanou hodnotu, která má sílu…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.