Autor: Akce 28. 4. 2020

Grafik, který umí vizualizovat myšlenky tak, aby jim lidi lépe rozuměli

Koho hledám? Někoho, kdo umí nejen perfektně vydesignovat vizuál nebo vyretušovat hezky fotku, ale hlavně dokáže zvizualizovat myšlenku tak, aby byla pro lidi pochopitelná. Chci někoho, kdo umí dát sdělení strukturu, dát důraz na to nejdůležitější. Takový grafik se nespokojí s generickým vytvářením obrázků. Pídí se po podstatě a chce znát kontext. A takového člověka hledám do týmu.

Tvoje výzva – pomáhat firmám být pro lidi srozumitelnější a atraktivnější

To, co děláme, je Employer Branding. To pro nás znamená jít do firmy, pochopit co dělá, jak to uvnitř funguje, co tam pracuje za lidi, čím je zrovna tato organizace specifická a jedinečná. Společně s vedením firmy pak definujeme strategii, která říká, kdo jsou lidi, které chceme oslovit, co mají o firmě vědět a jak ji mají vnímat, co jsou ty hlavní důvody, pro které se mají stát a zůstávat zaměstnanci. Následně je především úkolem komunikace zajistit, aby se tito lidé o firmě dozvěděli, aby ji vnímali tak, jak chceme. A design v tom hraje zcela zásadní roli.

Potřebujeme od tebe pomoct, aby se výstupy od nás jeden moment hezky rozplývaly na jazyku a za chvíli pěkně zakřupaly. Chceme prostě, aby si dokázal(a) pojmout více grafických stylů, uměl(a) pracovat s co nejvíce různými kanály. V BrandBakers budeš dělat plakáty, printy, outdoor, videa, ale i facebookové nebo instagramové posty. Nevyhneš se ani prezentacím v Powerpointu a budeš také designovat strategické dokumenty, které jsou hodně o infografice a práci s velkým objemem textu a dat. Je to prostě všehochuť.

Tvoje role – designovat a taky občas vymýšlet

Důležité je, že neděláme otrockou exekutivu na základě toho, co někdo jiný vymyslel kdesi v Londýně nebo Waršavě. Všechno, co děláme, si taky vymyslíme sami. My jsme ti, kdo určuje obsah i styl komunikace. Na projektech se u nás budeš podílet od začátku do konce. Dá se tedy říct, že to, co budeš dělat, si taky vymyslíš.

U nás budeš navrhnovat infografiku, titulky do videa, fb posty nebo třeba vymýšlet a designovat pfko. Občas se stane, že za tebou někdo přijde s dotazem “Nemohl(a) bys mi pomoct udělat šablonu v Powerpointu?" anebo s nějakým jiným požadavkem, nad kterým by spousta grafiků ohrnula nos. To ale určitě není tvůj případ.

Tvůj tým – hodně neformální parta lidí, které to spolu baví.

Jsme malá firma a o to víc se na sebe musíme spolehnout. Když vypadne jedno kolečko ze soukolí, hned se může strojek zadřít a to samozřejmě nikdo nechce. Zároveň ale máme velkou míru svobody.

Je úplně jedno, jestli pracuješ v kanceláři, doma nebo v hospodě, ve dne nebo v noci. Nehrajeme si na funkce a rádi spolu zajdeme na pivo (víno taky:-)). Takže důležité je nejen, co umíš, ale i jak mezi nás zapadneš.

Tvoje odměna – fajn peníze, hromada zážitků a smysluplná práce.

Platíme celkem dobře a hlavně, čím víc projektů a s čím lepší kvalitou výstupů zvládneš, tím víc si samozřejmě vyděláš. My věříme, že porosteme, a když u toho budeš s námi, těch výhod bude pořad víc a víc a víc… A taky jen tak ti to nezevšední. Každá firma, pro kterou pracujeme, je jiná – banka, automobilka, konzultantská firma, ajťáci, retail. V každé z těch firem pracují jiní lidé a ti mají jiné příběhy.

Jak můžou vypadat výstupy tvojí práce?

Kariérní web:

https://www.cestasey.cz/

Video medailonky:

https://www.youtube.com/watch?v=V0N_PaYgiD8

Takhle děláme outdoor a facebook:

http://www.brandbakers.cz/primo_z_pece/clanek/509

Je to fajn, ale vždycky je prostor pro zlepšení. Chceme se proto inspirovat tím nejlepším, co na světe vzniká:

Náborové video se dá udělat třeba… S maňásky:https://www.youtube.com/watch?v=fCODw48Kt2I

Infografika, může mít tisíce podob. Tohle jenom jedna z nich.https://health.good.is/infographics/how-scientists-got-rid-of-polio#open

Udělat hezkou powerpointovou prezentaci je ale taky umění:https://www.youtube.com/watch?v=H9uesefSg0I

Facebookové posty chceme dělat co nejvymakanější:https://adespresso.com/blog/9-tips-perfect-facebook-ad-design/

Dáme kafe a probereme to osobně?

Tak co ty na to? Zaujalo tě to? Jestli ano, tak mi pošli odkaz na svoji práci, kterou máš rád a za kterou si stojíš, pár řádek o sobě a pak někde dáme kafčo a třeba to mezi námi “pracovně zajiskří”.

Díky a budu se těšit na zprávu od tebe.

Ondřej

737 222 161

ondrej.soucek@brandbakers.com

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.