Onboarding aneb Vítej do party
První den v práci je důležitou složkou budování vztahu ke značce zaměstnavatele, aneb on-boarding…
Číst víceZ psychologie si pamatuji, že peníze nejsou motivátory. Nejsou to dokonce ani stimulátory. Jsou to rovnou frustrátory. Člověk si rychle zvykne, že je dostává. Radost a impuls, kterého jejich vyplácením chceme dosáhnout, trvá krátce (pár hodin, maximálně dnů). Když je však nedostane nebo dostane pouze zkrácené prémie, nasrání trvá několik dnů nebo týdnů. V diskusích s kolegy pak taková situce zabírá velký podíl času. A hlavně zabírá prostor v hlavách lidí.
Nebo můžete zkusit začít lidem věřit. Poskytnout jim více kontextu - třeba smyslu vašeho podnikání, mantinelů hřiště místo pevných řetězů. Dát jim prostor dělat taky to - nebo především to, v čem jsou fakt dobří a odpustit jim jiné nedokonalosti. Nechat je být, ať makají sami. Ať ukážou, že jsou fakt dobří. Mají prostor získat opravdovou pochvalu - poklonu, za své výsledky.
Koukněte na Dana Pinka. Já už ho viděl více než 10x.. Můžete si vybrat mezi talkem nebo kresleným videem.
Dále si můžete přečíst:
Lapit ptáčka, nebo přitáhnout správný materiál?
Aby značka hořela, musí někdo škrtat sirkami.
Myslíte, že v B2B není značka důležitá? Vypadá to, že se šeredně pletete.
První den v práci je důležitou složkou budování vztahu ke značce zaměstnavatele, aneb on-boarding…
Číst víceV době po pandemii může být vize tím, co lidi semkne a firmy nastartuje k růstu.
Číst více..je pojem. A pro koho ne, ten možná ještě není z dnešního pohledu ten správně zarytý nadšenec pro…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.