5 tipů jak na video medailonky zaměstnanců
Video medailonky zaměstnanců mají v employer branding komunikaci své místo. Jak ale zajistit, že…
Číst víceInovace je magické slovo, kterým se zaklíná kdejaký ředitel nebo manažer. Jak však inovovat úspěšně a dlouhodobě? My jsme si v praxi ověřili, že pro nastartování inovační kultury ve společnosti, je zapotřebí získat dostatečnou podporu (finance), vytvořit nadšený tým (nejen nadšené solitéry) a ten vybavit nejen materiálně (prostory, technika), ale také vědomostně. Aby byly inovace úspěšné, musí mít nejen "krásný design", ale také funkční business model. To je základní princip, jak výrobek/firma vytváří, předává a získává hodnotu. Náš workshop je zaměřen na metodiku, která vám usnadní přípravu takového business modelu.
Budete umět používat metodiku, díky které přehledně vysvětlíte svému týmu, zákazníkům interním či externím nebo případným investorům svůj záměr tak, že jej jednoduše pro svůj záměr získáte. V čem vám metodika využívající business model canvas může dále pomoci:
Jste-li člověk, který připravuje: nový výrobek nebo službu, obchodní strategii pro nový trh, rozjíždí novou firmu nebo jednoduše řídí firmu a vede lidi? Pak je tento workshop určen pro vás. Podle našeho názoru jsou to lidé pracující v těchto rolích: ředitel společnosti, obchodní ředitel, marketingový ředitel, product manager, brand manager, project manager.
Chceme vás business model canvas naučit používat, a proto bude program z jedné třetiny o teorii a ze dvou třetin z praktických cvičení, popisu business modelů stávajících výrobků a firem a také z designování úplně nových business modelů.
Na přestávky, kafe a croissanty a myslíme také :-)
Jiří Landa je společníkem a hlavním evangelistou v BrandBakers. Zároveň působí jako copywriter a kunikační stratég. Marketingové komunikaci se věnuje od roku 2005, 7 let řídil reklamní agenturu. V komunikaci firem přikládá mimořádnou důležitost příběhům, neboť ty mají schopnost vyvolávat emoce, být dále šířeny a burcovat následovníky, formovat komunity a vyvolávat hnutí. Nic nedokáže šířit hodnoty značky lépe než příběh, a to jak směrem ven k zákazníkům, tak směrem dovnitř k zaměstnancům.
Petr Hovorka je společníkem a Idea Makerem v BrandBakers. Ve své práci se věnuje především chytrým obchodním řešením, vytváření strategií pro budování charismatických značek. Dále také pomáhá společnostem komunikovat s uchazeči na trhu práce a vybírat pro jejich týmy správné lidi.
Po 13ti leté etapě šéfa a spolumajitele nakladatelství, spoluzaložil agenturu specializovanou na interní komunikaci, aby se následně vrátil ke svému po-volání - značkám a businessu..
Termín: úterý 15.10.2013 od 9 do 13h
Místo: pekárna BrandBakers, Nad Rokoskou 2a, Praha 8, čtvrť Pelc-Tyrolka
3.900 Kč bez DPH. To odpovídá zhruba 2,5 nádržím benzínu do vašeho auta. U nás natankované znalosti vydrží daleko déle.
Zaregistrovat se můžete mailem peceme@brandbakers.cz a nebo rovnou níže prostřednictvím facebook komentáře.
Kapacita workshopu je max. 10 účastníků. Jde nám totiž o to, abyste si skutečně něco odnesli.
Podívejte se na fotografie z minulých workshopů, aby jste už v předstihu nasáli vůni naší pekárny. A třeba si pořiďte a přečtěte některou z těchto knížek, které se váží k danému tématu. Nebo se koukněte na video.
Ukázka z fenomenální knížky, kterou napsal Alexander Osterwalder:
Fotografie z předchozích workshopů:
Video medailonky zaměstnanců mají v employer branding komunikaci své místo. Jak ale zajistit, že…
Číst vícePod tlakem nedostatku správných kandidátů se personalisté často střemhlav vrhají do pro ně zcela…
Číst vícePůlka předpokladu, aby lidi práce ve firmě bavila.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.