Značka zaměstnavatele – Představení se na trhu práce
Jak se prodat jako zaměstnavatel na trhu práce
Číst víceHorký letní nášup Inspirativních počinů je zde. Najdete v něm inspiraci pro představení šéfů svých týmů, uspořádání a obsah kariérních stránek, formu komunikace firemního poslání, použití technologie v náborovém procesu a aktuální, relevantní a do kontextu zařazená data z velkého průzkumu mezi zaměstnanci, ze kterého se dozvíte mimo jiné proč lidé ve firmách zůstávají a proč odchází. Dobrou chuť.
Inspiraci, jak představit tým a jeho šéfy, můžete načerpat od Digital týmu Adidasu. Každý z šéfů se vám představí v krátkém videu, na pozadí „svého“ sportu. Dočtete se o jeho přístupu, myšlenkách, stylu vedení a roli jeho týmu v rámci celé firmy. A když vás některý ze šéfů zaujme, můžete místo tlačítka „Apply“ stisknout „Create with us“.
RWE se předloni přejmenovalo na innogy a „pod novým jménem a barvami“ se snaží od základu měnit pracovní styl této tradiční energetické společnosti. Před pár týdny pustili do světa nové kariérní stránky. Palec nahoru dávám za přehlednou strukturu, nabídku rozlišenou pro jednotlivé týmy – skupiny zaměstnanců / kandidátů – a autentické video-medailonky zaměstnanců.
„Nepracujeme pro... Ve skutečnosti pracujeme pro úspěch miliónů byznysů po celé planetě. Pracujeme pro výrobce, tvůrce, všechny, kteří věří, že mohou vybudovat cokoli z nuly. Pro ty, kteří proměnili sen ve svůj byznys.“ tímto „posláním“ obohatili kariérní stránky ve společnosti METRO a vše doplnili o mini příběhy živnostníků, se kterými spolupracují a kterým pomáhají v jejich každodenním byznysu.
Lidé půjčují lidem, levněji a s klidem. Tento slogan (a možná vlastně poslání) patří Zonky, které jej představilo v krátkém videu, slovy zaměstnanců. Oceňuji zejména to, že jejich komunikace zůstává „on-brand“ – jednoduchá, tím pádem levná, o lidech a s lidmi.
Video tak navazuje na předchozí, famózní a autentickou verzi ex-ředitelky Lucie Tvarůžkové.
Mobilní aplikace umožňující získání jednorázové brigády již není hudbou budoucnosti. Alza uvedla jednoduché řešení pro ty, kteří mají čas po práci nebo po škole a hodila by se jim jednorázová brigáda nebo pravidelný přivýdělek bez zdlouhavého papírování. Mikropráce v Alza.cz jsou rychlé peníze za jednorázové brigády, které se mohou stát i pravidelným přivýdělkem.
Shlédněte prezentaci výsledků jednoho z největších průzkumů mezi zaměstnanci v ČR, ve které se mimo jiné dozvíte, co lidé od práce očekávají, proč ve firmách zůstávají a proč z nich nejčastěji odchází. Výsledky vás (ne)překvapí – často jsou to naprosté základy – podobně jako „pozdravit, poděkovat a po wc si umýt ruce“. Podrobný článek na toto téma již brzy na našich stránkách.
A teď bez legrace. Jaký počin z oblasti firemních kultur, spolu-práce lidí a firem a značek zaměstnavatelů zaujal vás? Dejte prosím vědět, ať máme další náboje pro pokračování seriálu Inspirativní počiny.
Sborník Inspirativních po-činů 2017 si můžete prolistovat, přečíst či stáhnout zde.
Jak se prodat jako zaměstnavatel na trhu práce
Číst víceS videy se v komunikaci firem s kandidáty doslova roztrhl pytel. Zdaleka ne všechna jsou ale ke…
Číst víceSlyšeli jste o mobilní aplikaci Periscope? Vyzkoušeli jste ji už? Napadlo vás využít ji pro nábor…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.